środa, 9 września 2015

Wyplatany naczółek oraz wytok, skala Traditional

Dodatków ciąg dalszy :), niech was nie zwiedzie dokładność wykonania, to nie magiczne ozdrowienie ręki, naczółek był zrobiony wcześniej i czekał, aż skompletuje całość ;). Wyplotłam go z tasiemek w kolorach takich jak czaprak, żeby się ładnie całość prezentowała.



ogłowie założyłam razem z kantarkiem, bo jedną ręką się nie dało wszystkiego dobrze ułożyć i pozapinać.

Kolejną rzeczą, którą chcę wam pokazać jest wytok, przyczepiany do napierśnika karabińczykiem.


Wybaczcie mi luźny popręg, ale nie dałam rady go zapiąć jedną ręką...


Wodze są na sprzączkę, więc wytok można spokojnie wypinać :)


Do zestawu mają dojść jeszcze nauszniki i ochraniacze na przody, ale muszę je zrobić od podstaw i się lękam czy mi wyjdą tak na 1 rękę :)


Jutro odbieram zdjęcia RTG, mam nadzieję, że się mocno pozrastało :).
Dziękuję za tak liczne komentarze pod ostatnim postem, dawno nie byliście tak aktywni :), z wami łatwiej wracać do zdrowia :*

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny naczółek i wytok! Chciałabym umieć robić takie cuda jak Ty, ale niestety nie potrafię uszyć nawet zwykłej derki bez jakiś ozdób...xD
    Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na pewno potrafisz ;), każdy tworzy w swoim własnym, niepowtarzalnym stylu :)

      Usuń
  2. Przepiękny naczółek ^^
    Zrobisz kiedyś tutorial na ogłowie czy coś ?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nie robię tutoriali, ale wszystko co robię można sobie zamówić ;)
      pozdrawiam również :)

      Usuń
    2. to trochę tak, jakbyś zapytała projektantkę czy pokaże krok po kroku jak projektuje swoje ubrania :). O wiele więcej satysfakcji da ci znalezienie własnego sposobu i własnej drogi działania :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne rzeczy, fajny naczółek :D
    Mam nadzieję, że z twoją ręką coraz lepiej ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest duży postęp, tak czuję, że się pozrastało, ale trzeba czekać na zdjęcia i opinię chirurga :), dziękuję za słowa wsparcia ;), pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny naczółek :)
    Widzę, że do kompletu brakuje strzemion i puślisk.
    Mam nadzieję, że już jutro dasz lista ze zjdęciem RTG ")
    (Też chce wiedzieć czy się wszystko pozrastało)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucę, wrzucę ;), nie omieszkam ;D, pozdrawiam również :)

      Usuń
  5. Jej,świetny ten naczółek. Ogólnie cudny zestaw...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutki naczółek, wytok także :)
    Model też milutki, zwłaszcza że ma włos na grzywie i ogonie :)

    OdpowiedzUsuń