piątek, 28 sierpnia 2015

Nagroda z bloga Kopytna Pasja :)

Dotarła do mnie nagroda z Candy na blogu Kopytna Pasja, prowadzonym przez Zafira Zafirka.
Nagrodą była niespodzianka, więc nie wiedziałam co do mnie przyjedzie :)
Okazało się, że nagród jest więcej niż jedna, w paczce znalazły się:
- 2 piękne pocztówki z końmi
- ozdobna głowa karego konia wykonana z modeliny
- cytrynowa derka na skalę LB, zapinana z przodu i pod brzuchem



słodziaki :D i moje kochane siwki <3


Derkę zaprezentuje wam Viento, niestety z powodu chwilowej niesprawności prawej ręki nie udało mi się jej porządnie zapiąć.



Derka ma na boku ozdobne diamenciki.




Bardzo się cieszę z wygranej, dziękuję Zafira Zafirka ;)

Jeśli nie macie nic przeciwko to pochwalę się jeszcze moim nowym nabytkiem ubraniowym :).
Nie rozpieściły mnie tegoroczne wakacje przez moją kontuzję, więc postanowiłam sama się rozpieścić i kupiłam sobie nową sukienkę, wybaczcie xD musiałam się pochwalić, jest taka piękna, nie mogłam się oprzeć :)
 w rzeczywistości jest ciemniejsza, bardziej beżowo-złota i ma mnóstwo warstw falban pod spodem :D, poczułam się jak dziewczynka przebrana za księżniczkę. Niedługo wybieram się na wesele, będzie w sam raz :). Pozdrawiam was w cudownym nastroju ;)

P.s. jeszcze 1 tydzień został do kontroli gipsu, jak wszystko się pozrastało, ściągamy :).


5 komentarzy:

  1. Gratulacje wygranej :). Sukienka jest śliczna, życzę powrotu do zdrowia :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki wygranej :D Sukienka jest przepiękna. :) Wracaj do zdrowia xd
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam, wracam, tak szybko jak tylko mogę ;), pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Cieszę się, że nagroda się podoba :D
    Powrotu do zdrowia jeszcze życzę :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń