czwartek, 18 lutego 2016

Barock pinto custom - Imperioso

Dziś nowy custom :). Pamiętacie zdjęcie łaciatka na tle morza? Wałaszek, którego kupiłam spędzając Sylwestra nad morzem, dziś wygląda już tak: 




napatrzcie się, bo kolejne dwa customy będą już w maściach rozjaśnionych (cream genes) ;D...



Wałach otrzymał imię Imperioso, oraz maść mleczno siwą. Przyciemnienia na pysku, oczach, wnętrzach uszu, chrapy zaróżowione :).



Z racji tego, że ogier jest jasnej maści, jego kopyta są kremowe.



Grzywa, ogon, oraz szczotki pęcinowe są o ton ciemniejsze niż reszta ciała konia, śmietankowo-kremowe a nie białe (w zależności od ustawienia monitora będziecie to widzieć lub nie :) )





Imperioso zdobi już moją półkę, piękny model w pięknej maści wzbudza mój zachwyt za każdym razem jak na niego zerkam...


Na dokładkę podsyłam filmik o Imperioso z komentarzem:

i pytanie do was, jakiej mógłby być rasy? Czekam na pomysły, bo to niezła zagwozdka ;) ( przy wyborze propozycji weźcie pod uwagę nie tylko maść, ale także barokowe kształty oraz szczotki pęcinowe)

Pozdrawiam! :D

12 komentarzy:

  1. To chyba mój ulubiony CM Twojego autorstwa. Przepięknie wygląda ten mold w białej maści. Rasa - nie mam pojęcia, może coś typu gypsy vanner? Jest trochę tych "draftów", więc na pewno znajdziesz odpowiednią rasę, która będzie Ci odpowiadała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gypsy chyba są łaciate, ale z dużym prawdopodobieństwem mógłby być krzyżówką fryza z andaluzem :)

      Usuń
  2. To chyba mój ulubiony CM Twojego autorstwa. Przepięknie wygląda ten mold w białej maści. Rasa - nie mam pojęcia, może coś typu gypsy vanner? Jest trochę tych "draftów", więc na pewno znajdziesz odpowiednią rasę, która będzie Ci odpowiadała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Napatrzeć się nie mogę... Lepiej wygląda w tej maści.
    A rasa... Może Shire? Chociaż one są za ciężkie... Nie wiem. Nie znam się.
    Jeszcze raz napiszę: ten custom jest przepiękny!
    Pozdrawiam!
    stajniamarzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie go pomalowałaś naprawdę cudo <3
    Też posiadam ten model tylko w wersji orginalnej ;)
    Masz naprawdę duży talent :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ś mu domalowała łaty, to byłby Tinker :). Maść śliczna, sama za tym moldem nie przepadam, ale w sumie nie jest taki zły :P. Albo Shire ... Clysade? Albo Shire x jakaś "lżejsza" rasa :). Nie wiem xD.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też doszłam do wniosku, że mógłby być krzyżówką, myślę tylko jaką :)

      Usuń
  6. Andaluz? W starstable wyglądają podobnie... Gratki customu :)
    Zapraszam do mnie: diamond111rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie go przemalowałaś :) Podoba mi się :D
    Chętnie zobaczyłabym wszystkie twoje modele na jednym zdjęciu, taka fajna siwa gromadka ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow,piękne to wszytsko!!!!!!!!!!!!! *.*
    Brak słów...
    To jest świetne...takie piękne!!!! <333333

    Przepraszam za nadmierną ilość emotikonów...Po prostu inaczej myśli w tym przypadku nie mogę wyrazić :)))))))))))

    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny konik i ślicznie go przemalowałaś:)♥ Zapraszam do mnie: stajnianadzikimzachodzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny Custom! Jestem pod wrażeniem ogromu pracy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Paulina.

    http://dreamsmeadow3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń