piątek, 21 października 2016

Schleich TWH custom - black tobiano - SPRZEDAM

Witajcie :)
Dziś nowy custom do zdobycia:


Ogire TWH (Tennessee Walking Horse) pierwotnie kasztanowy, do mnie trafił jako jednolicie kary custom ze stajni Hurricane. 


Ja postanowiłam sprawdzić jak prezentować się będzie w maści pinto, stworzonej na wzór tak pozytywnie przez was przyjętej klaczy Satorii. 


Nie jestem ekspertem w odmianach i rodzajach maści pinto, ale zakładam, że jest to black tobiano :).


Ogier ma błękitne (rybie) oczy i niepigmentowaną, różową skórę na pysku i wokół oczu.


Kopyta są jasne, kremowe.


Nowy koń przeszedł pozytywnie jazdę próbną pod jeźdźcem ujeżdżeniowym Bellą i wypatruje nowego właściciela i nowego domu :).




Cena customu: 52zł (cena modelu + malowanie)



3 komentarze:

  1. Wow, śliczny custom :D Pasuje mu ten zielony halterek *_*
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutki custom.
    Pomimo,że nie jest on w moim typie,to podoba mi się :D
    Pozdrawiam ! I...
    Zapraszam także do siebie po długiej nieobecności wracam do próby blogowania.Tym razem o czymś innym niż figurki :
    http://alwayssbeyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny custom <3
    Ślicznie mu w tej maści ;)
    Fajnie , że zajełaś się jakimś schleichem to jedna
    z moich ulubionych firm ^^ Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń