wtorek, 28 marca 2017

Perfect Andalusian - custom ogiera Black Forest CollectA



Witajcie :),
dziś mam dla was niespodziewany custom ogiera Black Forest :)


Ogier ten stał na mojej półce już od dłuższego czasu i od dłuższego czasu kiełkowała we mnie także chęć zmiany jego maści.




Zaraz po kupieniu tego modelu poprawiałam mu odmianę na pysku oraz wszelkie niedomalowania przy grzywie i ogonie, ogłaszając wszem i wobec, że podoba mi się jego czekoladowa maść i słomkowa grzywa i zostaje taki jaki jest... Ale gdy zaczęłam go wyobrażać sobie w bieli...


...odkryłam, że pod tą czekoladową skorupką kryje się mój odpowiednik końskiego ideału :).



Nie czekając dłużej stworzyłam custom w maści mleczno-siwej.
i tak oto powstała miniaturka konia z moich snów i marzeń.
Po zmianie maści ogier do złudzenia przypomina przedstawiciela rasy Andaluzyjskiej o pięknych barokowych kształtach i bujnej długiej grzywie i ogonie.





Po zmianie maści nie mogę się na niego napatrzeć... :)







A jak wam się podoba?

5 komentarzy:

  1. Twoje customy są coraz lepsze, oby tak dalej! :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudny 😍 zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Jestem zainteresowana zakupem pewnego rzędu dla koni breyer, przez jaki e-mail można się z Tobą skontaktować?
    Pozdrawiam, Vixen!

    OdpowiedzUsuń