poniedziałek, 2 października 2017

2 customy Schleich na sprzedaż i kilka dodatkowych rzeczy :)


Witajcie :)
Dzisiaj post o nowych customach, które wystawiam na sprzedaż


Wycofanego ogiera arabskiego Schleich oraz klacz fryzyjską również Schleich


Klacz jest w maści perlino z przyciemnieniami na szczotach pęcinowych, błękitnymi (rybimi) oczami oraz błękitną wstążką wplecioną w grzywę o ogon.





Ogier arabski jest maści jasno-siwej z przyciemnieniami na kończynach, pysku, wewnętrznej stronie uszu. Grzywa i ogon szare - jeszcze do końca nie wysiwiał :)




Oba konie malowane metodą mieszaną, mają namalowane źrenice. Całość werniks w pół-macie, oczy i chrapy werniks błyszczący.


A dodatkowo pokażę wam jeszcze malutkiego maluszka tarancika, który jest już sprzedany, ale jeszcze wam go nie pokazywałam :)



Sprowadziłam sobie także 3 nowe ogiery do stada, 

Andaluz zostaje jako OF, bo trafił się wyjątkowo ładnie wykończony, bez zacieków, odpryśnięć i zadrapań.
Pozostali dwaj panowie idą na customy.


Kto wiedział, że zimnokrwisty jest pod farbą różowiutki jak landrynek? :D


A moje dwie zdobycze z Sarmackiego Show trafiły na crafting table :).
Maluszek kuśtykał na 3 nóżkach - robimy i dopieszczamy kształt nowej.
Ogier stał się natomiast moim kozłem ofiarnym przy usuwaniu i całkowitej zmianie grzywy. Ogon też poprawię, jak szaleć to szaleć ;D.




1 komentarz:

  1. ojeju, te customy są naprawdę ładne! jestem nimi zauroczona ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń