czwartek, 10 maja 2018

Schleich Lusitano custom (wycofany/retired)


Witajcie :)
Dziś na blogu costom wycofanego ogiera luzytańskiego firmy Schleich.


Ogier został przemalowany z maści oryginalnej jeleniej na maść strawberry roan, czyli deresz na bazie kasztana. 


Ogier bardzo zyskał w nowym malowaniu, jako OF był jakiś taki nijaki, teraz nabrał harakterku, wygląda bardzo zadziornie, nawet mój ślubny się nim zainteresował, gdy lusitano skończyłam i zaprezentowałam. "Fajny"-powiedział"diabeł taki, może go sobie zostawisz?" :)


Jednak, mimo, że podzielałam mężowy sentyment do tego modelu, postanowiłam go wystawić na aukcji, już po kilku dniach znalazł swojego nabywcę.


Ogier jest w maści "czystej", czyli całkowicie bez odmian. Oczy oraz kopyta pomalowane są ze szczegółami.






Ah, to spojrzenie... Prawdziwy luzytański El Diablo :D
Jak wam się podoba w takiej maści?
Dajcie znać w komentarzu ;)

2 komentarze:

  1. On jest przecudowny!!! Pięknie go pomalowałaś. Posiadam tego schleicha ale niestety odłamało mu się uszko:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze kojarzę ten model w oryginalnym malowaniu! Jednak Twój custom zdecydowanie bardziej do mnie przemawia. Model zyskał "drugie życie" - bardziej mu do pyszczka w dereszowatej maści ^^. Totalnie przypadł mi do gustu! Czekam na kolejne notki - mam u Ciebie sporo zaległości!

    Zapraszam do mnie nahttps://dreamsmeadowhorses.blogspot.com/2018/05/haul-dwa-nowe-modele-breyer.html nowy post! :D

    OdpowiedzUsuń