piątek, 11 października 2019

Zestaw western w skali Traditional


Witajcie :)
Dziś na blogu mój tegoroczny zestaw westernowy na skale Traditional prezentowany na Alborozo.




Zestaw składa się z siodła westernowego o profilu All-Around z dwoma popręgami, ogłowia westernowego One Ear, oraz napierśnika.


Wykonany z jasnobrązowej skóry wytłaczanej w motywy roślinne, siedzisko oraz wnętrze strzemion wykonałam z czarnej skóry.


Ogłowie również posiada tłoczenia, pętelka na ucho zdobiona jest kryształkami w kolorze niebiesko-fioletowym, wodze odpinane, rozdzielne. Ogłowie posiada regulację pod żuchwą i na paskach policzkowych




Napierśnik zapinany i regulowany w 3 punktach, również posiadający tłoczenia na skórze i zdobienia z kryształów. Dodatkowo zdobiony frędzlami w kolorze wodzy i czapraka. 




Na popręgach także wykonałam tłoczenia. Każdy z popręgów posiada odpowiednią ilość ogniw typu D-ring, dzięki temu można je połączyć ze sobą ( tak by tylny popręg nie przesuwał się podczas jazdy) oraz dopiąć napierśnik. 


Strzemiona oraz puśliska posiadają regulację jak w prawdziwym sprzęcie, można je z powodzeniem wydłużyć lub skrócić (zaczynając od rozpięcia paska zaciskowego nad strzemieniem). 



Zestaw zaprezentowałam na tegorocznym Live Show w Gliwicach, gdzie w kategorii Tack zdobył II miejsce po pełnej napięcia długiej ocenie sędziego :).
Natomiast w kategorii Performance, razem z lalką Chesea przebranej w strój kowbojki-bandytki, zdobył tytuł Overall-Champion. 

 

Chelsea dostała do tej roli nową kurtkę, jeansy i kowbojską chustkę oraz kapelusz, wszystkie elementy stroju (łącznie z rewolwerem) wykonałam ręcznie. 



A tak oto zaprezentowali się na pokazie: 





7 komentarzy:

  1. Bardzo cenię Twoje twory za dokładność, to chyba właśnie to sprawia, że są takie niesamowite! Zakochałam się w tym zestawie - kto by pomyślał! Przecież ja nie lubię rzędów westernowych c'x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Ja sama uwielbiam rzędy klasyczne i iberyjskie, ale westernowe dają tyle świeżych możliwości... :D

      Usuń
  2. Ja bym przyznała pierwsze miejsce, jak nic :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 sędzia się długo zastanawiała między moim zestawem a pracą innej osoby, równie piękną, zdaje się, że w tamtej bardziej spodobał jej się kolor skóry, z drugiego miejsca też jestem dumna :).

      Usuń
  3. Zestaw zachwycił mnie już na LS - te frędzle i tłoczenia - cudo!
    Jeszcze raz gratuluję rozety :D

    OdpowiedzUsuń