środa, 23 maja 2018

Siodło Western Pleasure skala Traditional


Witajcie, dzisiaj post o moim najnowszym rzędzie jeździeckim (oj, jak ja dawno nie robiłam rzędów :) )


Siodło z napierśnikiem i ogłowie do do konkurencj Western Pleasure.


Rzędy do Western Pleasure są bogato zdobione, błyszczące, zdobione kryształkami, ornamentami, jeźdźcy są często wystrojeni pod kolor swojego rzędu :).


Moje siodło jest w kolorze grafitu - skóra naturalna - z dodatkami w kolorze różu. Dodatkowo zdobione czarnymi diamencikami oraz kryształkami a'la Swarovsky, pieknie mieni się w świetle.


Cały horn wysadzany jest diamencikami.


Do kompletu z siodłem jest napierśnik, również bogato zdobiony.
Ogłowie jest proste, bez nachrapnika, z pętelką na ucho. Wędzidło z czankami.

Jak już wspomniałam, dawno nie robiłam żadnego rzędu jeździeckiego, więc zastanawiałam się ,czy nie wyszłam z wprawy :).

Na koniec jeszcze 2 zdjęcia z kantarami w skali LB, też moje ostatnie dzieła ;).



1 komentarz: