niedziela, 29 lipca 2018

II Sarmacki Live Show 2018 - Fotorelacja, zdobyliśmy wstążki! :D

Witajcie :D
Nareszcie mogę to napisać bez stresów, biegania  i naciągania czasu, bo przez ostatnie 2 miesiące godzin w dobie było jakby za mało.
Rok przygotowań. Ponad 40 modeli szykowanych do wystawienia. Customy, drastiki, nowe rzędy, dokumentacje... a konkurencja była mega, taki poziom, że... no sami pooglądajcie :)
Szybkie odkurzanie zanim sędzia podejdzie do stołu :)



A to była prawdziwa maskotka całego Live Show, ogier Shire w skali 1:6 - jest wielkości psa Corgi xD


Moja Italica także wzięła udział w szrankach.



Nasz skromny stolik ^^ 
Dostaliśmy duży, a i tak ledwo się pomieściliśmy :D.



Pegazorożec mojego autorstwa czeka na konkurencję Fantasy ( skrzydła robione od podstaw, drut, szablon i piórko po piórku)
Jeżyk pilnuje porządku :D

Decor (ogier ardenski w maści cremello). Zajął 2 miejsce w konkurencji Decor, zdobył 32 punkty, zwycięzca 35...


















W tym roku nie mogłam się napatrzeć na tego pana... wydaje mi się, że to przerobiony Valegro, obłędny model...


























Vanilla bardzo zyskuje przy spotkaniu face to face, na zdjęciach gubi wiele detali, chciała bym ją włączyć do swojej kolekcji.










Ten ogier w końcu nabrał kolorów :) na poprzednią edycję był przywieziony w stanie body.













Olearys został vice championem swojej klasy, Italica także :D !
















Poznajecie ten model Schleich? :)



Mój TWH zdobył vice championat a ASH został championem w swojej klasie :D



To drastic trakena z Collecty dacie wiarę :D?


Klacz gypsy także wraca z rozetą :), została vice championem.







tegoroczny ulubieniec publiczności :)









Carbonera (custom Fantasia Del C) została championem nie tylko swojej klasy ale i całej dywizji ! :D

























Moje dwie scenki :), powyżej odmowa skoku, poniżej piaff.









Moje dwa decory :).





Mój śliczny... <3



Pegazorożec wygrywa konkurencję Fantasy.










W tym roku wystawiłam scenkę stajenną :).

Wszystkie nasze nagrody :), w tym roku udało się zdobyć aż 8 rozet. natomiast na loterii wylosowałam medalion przedstawiający konia fryzyjskiego :D. 

A w pudełeczku medalion autorstwa Oksany Kuks przedstawiający konia fryzyjskiego :) 

Było na prawdę fantastycznie, spotkałam starych znajomych, dużo nowych ludzi poznałam. Organizacja i sam przebieg imprezy lepszy i sprawniejszy niż w tamtym roku. Pomysł z dwoma stołami sędziowski był strzałem w dziesiątkę, choć nie powiem, były momenty, że trzeba było się uwijać jak mrówka, żeby zdążyć wszystko poustawiać. Ze 2 razy musiałam ubierać konia już na stole sędziowskim, bo własnie skończył konkurencję na jednym stole jako model a zaczynał na drugim jako "stojak" na rząd jeździecki. 
Na pewno rozważę udział w przyszłym roku :).


2 komentarze:

  1. Gratulacje! Twój unipeg jest niesamowity - masę pracy w niego włożyłaś i nie dziwię się, że wygrał :D
    Cieszę się, że byłaś i do zobaczenia w przyszłym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być super! Zazdroszczę troszkę, podziwiam customa i lecę przeglądać masę zdjęć :-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń