środa, 29 sierpnia 2018

Klacz hanowerska CollectA - custom smoky cream tobiano



Klacz hanowerska Collecty, przerobiona na maść smoky cream tobiano.


 Dostałam ją na przemalowanie na I edycji Sarmackiego Live Show, przez rok przestała na mojej półce w stanie body, jej właścicielka długo zastanawiała się nad wyborem dla niej maści :) 


Maść została zrobiona na wzór klaczy Szwarcwaldzkiej z poprzedniego posta. Zmieniłam nieco układ łat i nałożyłam cieplejszy odcień.


Poniżej 2 zdjęcia z WIP (work in progress): 



Szkoda było mi się z nią rozstawać, ta maść była strzałem w dziesiątkę :) 


Właścicielką klaczy jest  Marta z Capricorn Meadow, w linkowanym poście jest piękne zdjęcie klaczy, autorstwa obecnej właścicielki :). 

1 komentarz:

  1. Jeszcze raz dziękuję za piękną klacz :) U mnie dostała imię "Poranna Rosa".

    OdpowiedzUsuń