sobota, 6 października 2018

Zestaw western pleasure na skalę Traditional - tłoczenia



Witajcie :)
Dziś pokażę wam mój świeżo ukończony zestaw w skali Traditional.


Jest to zestaw westernowy, do konkurencji western pleasure, składa się z siodła, pada, napierśnika oraz ogłowia z czankami.


Ogłowie zdobione jest koralikami, nie posiada nachrapnika ani paska podgardlanego a  zamiast naczółka są dwie pętelki na uszy. Wszystko na modłę westernową. 



Cała skóra jest tłoczona we wzór rybiej łuski, oprócz tego zdobiona jest metalowymi (również wytłaczanymi) elementami. 

Dodatkowym akcentem są skórzane, złocone piórka bo obu stronach siodła. 


Siedzisko pokryte jest czarną skórą a na tylnym łęku dodałam metalowe tłoczenie, by było bardziej konkursowo :). 


 Napierśnik jest 3-punktowy, dopasowany zdobieniami do całości zestawu. Regulowany przy wszystkich trzech puktach zapięcia. 


Do zestawu dorobiłam jeszcze ochraniacze na przody jako wersję testową, ogólnie mi się podobają, ale mam przy nich parę "ale" :). 












Pad westernowy wyszywany ręcznie w indiańskie wzory, pierwotnie do tego zestawu miałam prosty pad filcowy ze skórzanymi obiciami, ale postanowiłam zaszaleć i włożyć w każdy element tego zestawu tyle serca ile się tylko da :). 




Popręg z miękkim podszyciem i kółeczkiem do napierśnika.




 Uwielbiam ten zestaw, tym bardziej, że rzadko zabieram się za rzędy westernowe, pozostając w kręgach jazdy klasycznej :). 
Piszcie wasze opinie na jego temat, chętnie wszystko czytam ;)
Konie pozujące do sesji, to Mustang CollectA Deluxe oraz Morgan CollectA Deluxe. 

4 komentarze:

  1. Super! Lubię oglądać rzędy westernowe, bo jak wspomniałaś można "zaszaleć" ze zdobieniami. W Twoim wykonaniu wyglądają niesamowicie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny!!!
    Wygląda jak ,, żywe"

    OdpowiedzUsuń