poniedziałek, 15 kwietnia 2019

SM Alborozo cremello custom

Witajcie :)
W dzisiejszym poście custom w skali Stablemates (SM)


Jest to ogier andaluzyjski firmy Breyer, przedstawiający kopię (lustrzane odbicie) modelu w skali Traditional o imieniu Alborozo. 


Więcej na temat porównania modelu TR i SM --> tutaj


Model zakupiłam na Monocerus.pl jako jeden z urodzinowych prezentów. 
Był to zestaw kreatywny z jednorożcem i farbkami. 


Jak widać pozbawiłam mój model rogu i z jednorożca stworzyłam konia :D


Wybrałam dla niego maść cremello z odmianą na głowie, i choć robiłam już wcześniej konie w tej maśći, tę wersję uważam za najbardziej udaną. 










Podoba mi się, że dzięki odpowiednim warstwom i cieniom jego maść na każdym zdjęciu wygląda nieco inaczej. Czasem wpada w krem, czasem w beż, czasem w róż a czasem można ją określić jako ecru lub ivory. 

Na koniec bonusowe zdjęcie z dużym bratem :D, dwa Alborozo, wersja OF Traditional oraz CM Stablemates :). 


2 komentarze: