czwartek, 5 września 2019

Breyer Traditional Thunder & Arabian Show Tack Set



Witajcie :)
W dzisiejszym poście dwie nowości na blogu, nie pokazywany jeszcze Breyer Traditional Thunder oraz pokazowy rząd arabski, który wykonałam na Live Show. 




Rząd arabski składa się z napierśnika oraz prezenterki z uwiązem. Zazwyczaj takie zestawy są ozdabiane chwostami/frędzlami i takie też są najbardziej popularne. Ja postawiłam na bardziej wyjątkowe i rzadziej spotykane, ozdabiane kolorowymi piórkami egzotycznych ptaków :). 




Całość utrzymana jest w odcieniach turkusu, czerni oraz srebra. Pas nad piórami oraz paski od prezenterki ozdabiane były ręcznie, kamyczek po kamyczku. 




Prezenterka wyposażona jest w łańcuszek zaciskowy a dodatkową ozdobą są tzw. zęby rekina, czyli metalowe łezki doczepione do łańcuszka. Te także musiałam wykonać ręcznie i każdy osobno przytwierdzić pojedynczym ogniwem, było z tym wiele zabawy i dłubania :D. 



Zarówno napierśnik jak i prezenterka posiadają regulację (prezenterka zapinana jest na sprzączkę) a uwiąz można odpiąć przy pomocy karabinczyka. 



Rząd fantastycznie poradził sobie na Live Show, zajmując II miejsce, zaraz po innym z moich rzędów, który zdobył czempionat. 





Sam Thunder jest nowością na rok 2019 i przedstawia jasno-siwego arabskiego ogiera, maskotkę drużyny Denver Broncos. 



Mold został po raz pierwszy wprowadzony na rynek w 2013 roku jako kasztanowaty arab Ashquar. 
Wyrzeźbiony przez Brigitte Eberl.
Długo był niedostępny w regularnej sprzedaży. 

Ponieważ potrzebowałam do swojej kolekcji araba, by móc robić i godnie pokazywać te wszystkie śliczne rzędy arabskie :D, wpadł mi w oko siwy Sahran na tym samym moldzie. Jednak był on wypuszczony w limicie 3000 sztuk i do Polski nawet nie zawitał to i jego cena mnie odstręczała. Thunder jest doskonałym zastępcą <3
I choć jego perłowy odcień może  niektórym się nie podobać, ja uważam, że świetnie sobie radzi podczas sesji zdjęciowych i pięknie prezentuje się na półce :).



Thunder: " Patrzcie jak słodko wychodzę na zdjęciach a to co mi na szyję założyli jest takie mięciutkie i puszyste od spodu, O! Widzicie!..."


Całkowicie bonusowo jeszcze zestaw zaraz po tym jak go ukończyłam i przymierzałam na ledwie zagruntowanym  Valegro :D :



6 komentarzy:

  1. Przepiękny zestaw i cudowny koń!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie dowiedzieć się czegoś nowego, nie miałam pojęcia o istnieniu takich prezenterek :)
    Rząd bardzo ładnie zgrywa się kolorystycznie. Podziwiam za cierpliwość i wytrwałość. Wszystko to zrobić ręcznie to niebywała sztuka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny zestaw, na perłowym siwku po protu bajka! Jedyne, co mogłabym zasugerować, to zastąpienie karabińczyka małym haczykiem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masa świecidełek i kolr turkusowy - lofffciam xD Bardzo mi się podoba i zasłużenie Twoje akcesoria zgarnęły nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne co mogę napisać – wow :D.

    OdpowiedzUsuń