piątek, 15 października 2021

Montenegro - 1:6 scale Akhal-Teke (Mr.Z) custom to dark bay with ermine markings and mohair

 

Witajcie:)

Dziś pokażę wam customa na wielką skalę :D
Montenegro - olbrzym w skali 1:6


Model ten debiutował już w innym poście w swojej firmowej jednolicie karej maści:


Postanowiłam pozbyć się jego pluszowej grzywy i ogona, uspokoić pełen napięcia wyraz pyska i dodać kilka szczegółów. 


Model otrzymał nową ciemno gniadą maść i gronostajowe odmiany na pysku i dwóch nogach. 


Miałam dużo miejsca na namalowanie wyrazistych oczu :). 


Pysk mojego Achałka jest teraz zamknięty i zrelaksowany. Zmieniłam nieco kształt nozdrzy i dodałam zmarszczki na wargach i w okolicach chrap. 


Grzywa i ogon są niezbyt gęste i jedwabiste, tak by odpowiadać wzorcowi rasy. Dodatkowo grzywa została krótko ścięta co również jest bardzo powszechne wśród Akhal-Teke.


Achały słyną również z mocnych kontrastowych rozjaśnień sierści, zwłaszcza u koni gniadych.

(photo credit: Adobe Stock)










Tam gdzie koń ma gronostajowe odmiany, ma także paskowane kopyta. 









Montenegro otrzymał także strzałki kopytowe oraz kasztany. 



Model wykonywałam z myślą o sprzedaży i już na etapie tworzenia znalazł swoją nową właścicielkę :)

Jestem bardzo dumna widząc jego przemianę. Znając jego możliwości w terenie i to jak pracuje z obiektywem będzie niewątpliwie doskonałym towarzyszem każdej udanej sesji zdjęciowej. 


4 komentarze:

  1. Wow, zupełnie go nie poznałam! Zdecydowanie lepiej wygląda w Twojej wersji :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem za bardzo fanką tego akurat moldu, mimo że akurat wyroby Mr Z bardzo lubię. Zdecydowanie wolę go w Twojej wersji, pysk i nowa grzywa dały mu bardzo dużo

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele zyskał w takim wydaniu! Kopyta to jest po prostu cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow.... Nie mam słów! <3 Jako OF wygląda tragicznie, w porównaniu do... TEGO!

    OdpowiedzUsuń