poniedziałek, 27 października 2014

Palcaty

W poprzednim poście natchniona pomysłem Krzysia; dziś podsyłam zdjęcia palcatów :)

Na chwilę obecną są 3. 
Pierwszy od lewej jest grafitowo-niebieski 
( jest to pierwszy jaki zrobiłam, najmniej doskonały, ale mój ulubiony :), jest miniaturką mojego prawdziwego palcata)
Drugi jest biało-wrzosowy
Trzeci jest żółto-pomarańczowy

Ponieważ siodlarnia jest jeszcze nie gotowa, zdjęcia zrobiłam w plenerze.

Palcat i odnośnik wielkości :)

Sarah szykująca Merlina do jazdy. Trzyma w ręce niebieski palcat, pozostałe 2 wiszą na płocie.


Dodam jeszcze, że palcaty są sztywne, ale jednocześnie giętkie, tak jak prawdziwe palcaty skokowe.



Mogę zrobić dowolny kolor (jednolite lub 2 kolorowe)
Rozmiar: Breyer Traditional
Cena: 7zł sztuka





20 komentarzy:

  1. Śliczne. Raczej nie będę mogła kupić, mimo to spytam: Robisz na mniejsze rozmiary, np. Schleich, Breyer Classics? Zapraszam do mnie :) schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zawsze warto pytać, chętnie udzielam zniżek i rabatów ;), Palcatów mniejszych raczej nie dam rady, ale tak "ogólnie" to robię na Classic ( ogłowia, derki, siodła, kantary itp.).
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) Może jak kiedyś dostanę Breyera...

      Usuń
  2. Fajne palcaty :) . Ja jestem przeciwnikiem tego . Nienawidzę ich >_<
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja nienawidzę jak ktoś nadużywa palcata, sam w sobie jest jedynie narzędziem komunikacji. Nie trzeba mieć palcata, żeby skrzywdzić konia, można to zrobić niestabilnymi, kopiącymi łydkami, niestabilną, szarpiącą ręką - ba! - nawet niepoprawnym, obijającym kręgosłup dosiadem! :).

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł. Muszę też spróbować, choćby dla samego fajnego wyglądu, bo moje breyerki żwawe i grzeczne- palcata nie potrzebują :D
    Chciałabym jeszcze zapytać, czym "owinęłaś" ten palcat, to gruba nitka, czy jakiś sznureczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie dodaj zdjęcia jak już coś stworzysz :), palcaty owijałam sznureczkiem, ale jak masz nitkę odpowiedniej grubości to też powinna jak najbardziej zdać egzamin :). Owocnej twórczości :D!.

      Usuń
  4. Świetny pomysł i świetne wykonanie!

    Zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, moje wyglądają jak nieugotowane spaghetti :).
    Gdzie kupujesz skórę?

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj potrzebowałabym siodło i uzdę na tratitionala breyer jeśli cena będzie dobra kupie więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, zapraszam do kontaktu mailowego na 170niunia@wp.pl w celu omówienia szczegółów zamówienia :)

      Usuń
    2. ok już wysłałam meila

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń