wtorek, 7 października 2014

Siodło westernowe

Zrobione, wykończone, ozdobione i w pełnej krasie :).
Wykonane w całości ze skóry, na terlicy. Wbudowałam poduszki grzbietowe odciążające kręgosłup. Siodło ma 2 pierścienie tylne i 2 przednie, oraz dodatkowy 1 pierścień na popręgu. Popręg ozdobny, regulowany. Strzemiona skórzane z regulacją. Z lewej strony siodła ozdobne piórka z koralikami. Ogłowie z plecionymi wodzami oraz plecionym paskiem nosowym, regulowane na podgardlu i paskach policzkowych. Naczółek ozdobny zrobiony z koralików.





10 komentarzy:

  1. Aaaallleee łłłaaadneeeeee ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, ale proporcje w siodle trochę pokręciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie ukrywałam ,że jestem dużo bardziej klasyczna niż westernowa, to trzecie siodło w stylu west jakie zrobiłam kiedykolwiek i mimo, że wkładam w pracę całe serce, to nie mam jeszcze takiej wprawy jak przy klasykach :).

      Usuń
  3. Piękne :) .
    Ja niedługo chcę od ciebie zamówić to co pisałam na maila :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, z niecierpliwością czekam na potwierdzenie zamówienia :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękne, aczkolwiek nic nie pobije Twoich siodeł klasycznych :)
    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń