środa, 22 października 2014

Plany przebudowy siodlarni

W mojej miniaturowej siodlarni zrobił się taki bałagan, że zabrałam się za kapitalny remont . Już dawno chciałam to zrobić, bo ze ścian zaczęły schodzić "panele" a część wieszaków na siodła obluzowała się i zaczęła nosić siodła pod skosem, część się też poniszczyła.A jakby tego było mało, to było ich ... za mało. Część sprzętu wisiała parami na jednym wieszaku, część leżała na podłodze. Tak więc siodlarnia się remontuje, będzie większa, dojdzie więcej wieszaków na siodła, oraz specjalnych na derki i kantary. Dojdą też skrzynki na rzeczy nie nadające się do powieszenia (jak np. drągi, albo pasza soczysta).

5 komentarzy:

  1. Ja też sprzedaję na allegro ;) Byłabyś mi w stanie napisać za jakiś czas czy na tymże portalu akcesoria w takiej skali wzbudziły zainteresowanie? Byłabym wdzięczna ;)
    Pozdrawiam i powodzenia w sprzedawaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w sprzątaniu :) . Oraz w sprzedawaniu . Może zejdź trochę z ceny lepiej sie będą sprzedawać .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), Zaprowadzić ład w siodlarni to zawsze nie lada wyzwanie.

      Usuń
  3. Mam pytanie- skąd wzięłaś te malutkie sprzączki do ochraniaczy które wysłałaś Capricorn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam kiedyś na allegro parędziesiąt sztuk takich malutkich ogniw :)

      Usuń