środa, 21 stycznia 2015

Siodło na skalę LB oraz nowy przybysz w naszej stajni:



Siodło zrobione na wzór wcześniejszego siodła w tek skali. Ponieważ jest niemal identyczne, nie będę się dużo rozpisywać a osoby zainteresowane szerszym opisem odsyłam do posta "Siodło na Collecta/Schleich". Jedyna rzecz różniąca ten zestaw od tamtego to lamówka czapraka :).

Zestaw prezentuje Reina na swoim miejscu na półce...
... oraz na tle dioramy...


Do stajni zawitał też nowy przybysz. Jako niepoprawna wielbicielka siwych andaluzów nie śmiałam się nawet opierać urokowi tego oto pana:
Przez dłuższy czas zastanawiałam się jak go nazwać, były pomysły takie jak: Angelo, Conquistador, Timido, Generoso, Airen... Jednak żadne mi do końca nie pasowało, aż mój Krzyś stwierdził, że taki z niego diabełek trochę z tą czarną grzywą i iskrą w oku... no tym sposobem wymyślił mu imię:
Diablo 

Diablo najpierw pobiegał trochę w kantarku (genialnie mu w czerwonym :) )
a następnie osiodłałam go, żeby sprawdzić jak nowy zestaw prezentuje się na nim.



Dwa słowa: Jest wspaniały :)

15 komentarzy:

  1. Piękny ^^ Kupisz kiedyś jakiegoś konia schleich??? Myślę, że mogłabyś zrobić nauszniki na LB bo skoro mi nie wyszły najgorzej to twoje powinny też wyjść ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), nie planuję kupować Schleich bo są zbyt mało realistyczne, bardziej do zabawy. W moim wieku przywiązuje się większą wagę do szczegółów i realizmu.

      Usuń
  2. Na pierwszych zdjęciach wygląda trochę jak bułanek xD
    Pozdrawiam, fajne siodełko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zapewne przez sztuczne światło, pierwsze 2 zdjęcia Diablo robione były nocą i na zdjęciach jest żółty filtr :), Pozdrawiam

      Usuń
  3. Och, zawsze chciałam go mieć... No dobra, może nie zawsze, lecz to pierwszy mold CollectA, który mi się spodobał. Zestaw jak zawsze zacny ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję andaluza :) Piękny zestaw
    U nas n/n - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Napiszę to, co zazwyczaj: Masz ogromny talent!!! Diablo piękny, aczkolwiek nie przepadam za Collectą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoją ulubioną firmę, choć przypuszczam, że skradł by ci serce :), pozdrawiam

      Usuń
    2. No jasne, że tak :) Razem z Lusitano są to dla mnie najlepsze modele CollectA

      Usuń
  6. Cudne siodło ! Masz talent ;) .Myślałam, że ten andaluz jest ładniejszy, ale i tak gratulację ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicze siodło! I ten andaluz, taki zacny..

    OdpowiedzUsuń