wtorek, 6 stycznia 2015

Siodło westernowe na skalę Little Bits

Dodaję bardziej szczegółowe zdjęcia  i opis zestawu westernowego :).
Siodło jest skórzane, zrobione z grafitowej skórki i zamszu, na terlicy i strzemionach srebrne elementy. Strzemiona westernowe, regulowane. Siodło ma pierścienie do napierśnika, oraz pierścienie tylne, na których umieściłam ozdobne piórka. Popręg jest sznurkowy, wyplatany jak prawdziwy, regulowany obustronnie. Pad beżowy w dużą kratę. Ogłowie typowo westernowe, minimalistyczne; długie wodze, nie łączone, podpięte do czanek. Zamiast naczółka, ozdobna pętelka na ucho. Ogłowie regulowane obustronnie na paskach policzkowych. Mnie podoba się bardzo, a wam? :)




(tu widać popręg - mam nadzieję ;) )


p.s. szczególne podziękowania dla jak zawsze niezawodnego Krzysia, autora wszystkich zdjęć :* :).

24 komentarze:

  1. Jaki ładny :D Coś niesamowitego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), najważniejsze, że tobie się podoba ;)

      Usuń
  2. Zestawik mi się podoba, popręg jest boski :D Mógłby być wprawdzie czarny, ale nie zmienia to faktu, że wykonanie jest bajeczne. Siodełko ładne, ja bym na Twoim miejscu okleiła rożek skórą, ale każdy ma swoje widzimisię :) Strzemiona ciut przymałe. W przypadku ogłowia paski policzkowa są ciut za nisko, w ogłowiach west zazwyczaj są wyżej. Jak na pierwszy zestaw west w tej skali - super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), wszystkie popręgi sznurkowe jakie widziałam na żywo (nie było tego za wiele, przyznaje ;) ) były białe lub jasno-beżowe, więc pewnie jasny kolor popręgu wziął się z mojego wzorca w głowie i tylko tym się zasugerowałam :). Stożek zostawiłam specjalnie, żeby współgrało ładnie z tyłem siedziska i wykończeniem strzemion, a co do ogłowia, to muszę wierzyć Ci na słowo, choć jakbym podniosła paski wyżej, to by weszły Reinie na oczy :). Pozdrawiam

      Usuń
    2. No tak, w sumie masz trochę racji bo to dość mała skala, aczkolwiek ogólnie jak popatrzysz na ogłowia west to paski policzkowe wypadają ciut wyżej ;) A popręgi czarne tego typu również są, może rzadziej się zdarzają :D

      Usuń
  3. Super! Coś mi nie pasuje w proporcji części :siedzisko I okolice, ale to pewnie kwestia mojego wydziwiania :P ogłowie za to jest w 100% cudne :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co nie pasuje, siodło jest wyjątkowo proporcjonalne :), siodła west mają różne nachylenie siedziska w zależności od funkcji, inna terlica będzie do trialu a inna do cuttingu, może porównujesz moje siodło z jakimś innym i wtedy rzeczywiście coś może "się nie zgadzać", pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ile taki zestaw? Cudny jest jedyne co bym zmieniła to strzemiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne czekam na moje siodło

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski zestaw. Super realistyczny ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybitny! Mi westernowe siodła za chiny nie wychodzą.. chociaż ostatnio sprzedałam jakąś westernówkę za piątaka, więc chyba aż takie brzydkie nie są :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), skoro sprzedałaś, to nie mogła być taka zła jak twierdzisz ;), pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Świetny zestaw, super się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To się nazywa TALENT !!!
    Pięknie się prezentuje :)
    Pozdrawiam !
    Biegnacy-Znaczy-Wolny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się nazywa ciężka praca i anielska cierpliwość :D, dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak tam idą prace z siodłami jestem ciekawa jak wyglądają na pewno świetnie

    OdpowiedzUsuń