poniedziałek, 5 stycznia 2015

przedsmak dzikiego zachodu ;)

Skończyłam zestaw i promienieje nad nim z dumy :D...
 może tak z lekka nieskromnie, ale faktem jest, że Reina w rzędzie westernowym co chwile przyciąga mój wzrok i uwagę.
Jedyne "niestety" jest takie, że nie było dziś u mnie Krzysia a więc i nie było jego trochę bardziej ekstra komórki potrafiącej robić duże zblizenia, no cóż, moze jutro ;), tak więc dziś nie będzie ani opisu ani większej sesji, a jedynie jak tytuł posta głosi: przedsmak nowego rzędu :).
 Ja i moja komórka starałyśmy się jak tylko się dało. Mimo, że modelka malutka, sprzęt na niej jeszcze mniejszy, światło zza modelki i do tego jeszcze sztuczne, godzina niemalże 23;00 i jeszcze kilka innych czynników negatywnych,
to mam nadzieję, że zdjęcie to sprawi, że nie będziecie mogli doczekać się szczegółowego opisu i szczegółowej sesji w najbliższym czasie :)

9 komentarzy: