piątek, 16 stycznia 2015

Siodlarnia

O przebudowie siodlarni pisałam tak dawno, że już pewnie niektórzy zapomnieli o tej sprawie :). Dzisiaj się zmobilizowałam i pokazuję wam obiecane zdjęcia nowego, odświeżonego, rozbudowanego wnętrza siodlarni La Rosita Stable:

(na lewo przewaga wieszaków na derki i kantary)

(na prawo wieszaki na siodła i ogłowia)


(Sarah nareszcie możne wygodnie usiąść :) )


(stojak na palcaty)

(skrzynki na drągi i akcesoria)

( i więcej skrzynek na akcesoria :) )

(i jeszcze mały rzut oka na siodła ;) )

 Jest czysto i schludnie, nic nie leży na podłodze, wszystko ma swoje miejsce, siodłom nie grozi odkształcenie, derkom zagniecenie a akcesoriom i zgubienie nie straszne :). Wieszaki ustawione są tak, by komplety wisiały obok siebie, odpowiednie ogłowie przy odpowiednim siodle; to samo tyczy się derek i kantarów.
Jak wam się podoba? :)

8 komentarzy:

  1. Super siodlarnia,a z czego zrobiłaś te takie wieszaki na różne rzeczy?
    Pozdrawiam u mnie n/n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z grubej tektury i odpowiednio przycięłam ,żeby miały dobrą nośność ( by bez problemu nosiły ciężar siodła), pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tą siodlarnią, ja mam w planie rozbudować swoją,bo mi się sprzęt nie mieści xD A te akcesoria na sprzedaż ? :o
    http://naszapasjaupodkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), nie mieszczący się sprzęt to bardzo denerwujący problem (siodło leżące na ziemi to dla mnie widok nie do zaakceptowania :D ), Akcesoria wszystkie były w zakładce "na sprzedaż", ale duża część została sprzedana, dostępne są jeszcze drągi i palcaty. Pozdrawiam :)

      Usuń