piątek, 2 stycznia 2015

Zapowiedź nowego zestawu :)

Robi się zestaw westernowy na skalę Little Bits (collecta/Schleich), zdjęcia i posty wkrótce, a w międzyczasie podsyłam linka: http://idahooutbackminitack.com/for_sale.htm
jak spojrzałam na ceny siodełek, to z fotela spadłam :D


Muszę przyznać, że obecnie robione siodełko daje mi popalić :), trzy razy zmieniałam terlicę i stwierdziłam ambitnie, że zrobię popręg sznurkowy (żeby wyglądało bardziej klimatycznie) no i co mogę powiedzieć.... się robi :D, pomału, po sznureczku, byleby się nie poplątało ;), mam nadzieję, że praca nie pójdzie na marne i efekty będą zacne :), to będzie moje czwarte siodło westernowe, szczerze mówiąc wolę robić angielskie... czekajcie na efekty...

9 komentarzy:

  1. Czekam na efekty :) . Kiedy dodasz pierwsze fotki?
    Pozdrwiam u mnie n/n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najszybciej jak to będzie możliwe ;), już odwiedzam :)

      Usuń
  2. Oj oj! To się zacne siodło szykuje :3 czekam z niecierpliwością. A co do tych w linku to ładne, ale ... Chym ... Cena ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), siodełka cudowne, ale cena nie dla zwykłych śmiertelników, albo dla zapalonych pasjonatów :D. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Te nie twoje rzędy - cena adekwatna do kosztów i rynku. Same gotowe elementy są drogie, a że tego typu rzeczy chodzą na ebay'u i innych stronach po pareset a nawet więcej zł to nie żadna nowość ;) czekam na to siodło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko że to nie było w PLN a w $, więc jak ma być w złotówkach to trzeba by pomnożyć ok. 5 razy. Szczerze mówiąc gdybym miała 1000zł na zbyciu to spożytkowała bym je w inny sposób, ale na pewno są również na tym świecie zapaleni kolekcjonerzy, którzy bez wahania wydają na akcesoria jeszcze większe sumy. Kwestia upodobań i zasobności portfela :). Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Już nie mogę się doczekać ^^ na pewno wyjdzie ładnie jak zawsze :)
    A co do tego linka... Ogólnie ładne rzeczy, ale cena... ale jakby porównać to niektóre twoje rzędy przebijają tamte =D
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziękuję :) aż mi się ciepło na serduszku zrobiło ^^ <3 !. Jak tylko skończę zestaw, dodam zdjęcia, nie będę zwlekać ;).

      Usuń
  5. Czekam!! :)
    A tamte siodełka faktycznie cenowo szalone -,-

    Zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń