środa, 3 grudnia 2014

Brązowe siodło wszechstronne

Brązowe siodło skórzane o profilu wszechstronnym. W pełni wyposażone, strzemiona stylizowane na metalowe. Puśliska regulowane, popręg regulowany. Siodło ma pierścienie do wpięcia napierśnika. Do kompletu delikatne ogłowie z ozdobnym naczółkiem. Pełna regulacja zarówno podgardla jak i pasków policzkowych. Wodze zapinane na sprzączkę. Na kółkach wędzidłowych imitacja wędzidła. Czaprak w kolorze złamanej bieli (kość słoniowa) ze wstawką i szlufkami w kolorze czekoladowego brązu.



14 komentarzy:

  1. Pięknie zestaw się prezentuje :). Jak najbardziej spełnił moje oczekiwania. Z niecierpliwością będę czekać na przesyłkę obu zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie mogę doczekać się zdjęć Totka w tych zestawach :D, lada dzień wysyłam ;)

      Usuń
  2. Jaaakie śliczne ^^ fajnie by było gdybyś mogła zrobić jakiś zestaw , np. Czarno-różowy (taki ja na CK) czekam na efekty następnych prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), już to widzę oczami wyobraźni, ładne są takie 2 kolorowe zestawy, tylko obawiam się, że o różową skórkę byłoby dość trudno ;).

      Usuń
  3. Wedle mnie chyba najładniejsze siodło, jakie zrobiłaś. :O
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne *.* co tu więcej mówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne siodełko!!! Jak wszystkie rzeczy i ogłowie z ozdobnym naczółkiem! Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :), mało kto się wypowiada o naczółkach :D

      Usuń
  6. Śliczne siodło i ogłowie ! Naprawdę kawał dobrej roboty ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie, że się podoba :)
      Już zaglądam do ciebie

      Usuń
  7. śliczny zestawik :)))
    zapraszam do mnie - http://naszapasjaupodkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń