czwartek, 11 grudnia 2014

Ogier lipican Precioso i zielony zestaw z derką na skalę LB

 Co tu dużo ukrywać, już dawno wpadł mi chłopak w oko ;)
Dobrze, że Collecta nie wypuszcza zbyt wiele siwków bo źle by się to skończyło, zwłaszcza dla mojego portfela :D. Na zdjęciach Precioso pozuje razem z Reiną i wymiennie prezentują najnowsze akcesoria.
 Wydaje mi się, że się polubili ;)
Zielony kantar z czarnym podszyciem oraz derka z czarną wstawką, jedno i drugie z regulacją. Do tego wyplatany uwiąz z karabińczykiem.

Jeśli zestaw wam się spodobał, to koniecznie zajżyjcie na FB , czeka tam na was świąteczna niespodzianka :)....

13 komentarzy:

  1. Śliczny ten zielony zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy :) . Widzę, że kolejny siwek mi się zbytnio nie podoba ten lipican ale i tak pewnie kiedyś do mnie trafi ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, że siwek to jeszcze kształty ma takie barokowe - uwielbiam :D, ale wiem, że każdy ma swoje upodobania co do maści i kształtów :).

      Usuń
  3. Ten lipican jest świetny, też go mam :) W rozdaniu biorę udział :) ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zestawy, ja też kocham siwki, ogier lipican trafi do mnie pewnie za jakiś czas, najpierw trzeba kupić Schleich'y '15 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), no to jest nas dwoje miłośników siwków ;D. Collecta na 2015 wypuściła na moje szczęście tylko 2 siwki ;), jak trafię w realu to się okaże, czy będą na tyle ładne, żebym się na nie pokusiła :). Pozdrawiam

      Usuń
  5. Nominowałam Cię do LA!

    szczegóły na: moje-konie-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie!!! A tak btw też mam tego ogierka tylko u mnie to Perellino:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D, Pereliino to też śliczne imię :)

      Usuń
    2. Dzięki :D, Pereliino to też śliczne imię :)

      Usuń