poniedziałek, 22 grudnia 2014

Przypomnienie o konkursie i pytania z nominacji

Do konkursu został jeszcze tylko 1 dzień, kto jeszcze się nie zgłosił niech się szybko zgłasza :D

Dostałam nominację do LA z bloga: http://moje-konie-schleich.blogspot.com/

Pytania:
1.Co Cie natchnęło do założenia bloga?
Kiedy zaczęłam próbować swoich sił w tworzeniu rzędów jeździeckich i gdy okazało się, że ludziom podobają się moje wyroby, stwierdziłam, że warto by pokazać efekty mojej pracy szerszej publiczności, tak by były wszystkie w jednym miejscu. Blog okazał się być najlepszym rozwiązaniem. Tak powstała La Rosita Stable :).

 2. Jak dawno zaczęłaś pisac swojego bloga?
A bo ja wiem xD, nie liczę tego. Prowadzę bloga z dnia na dzień; żeby wiedzieć kiedy zaczęłam, musiała bym skoczyć do najstarszego posta i zerknąć na datę, ale to może zrobić każdy jeśli tylko ma na to ochotę ;).

3. Kolekcjonerstwo to pewnie Twoja pasja. Dlaczego?
Jestem jedną z nielicznych osób z tego grona, która nie pasjonuje się kolekcjonerstwem :). Mam tylko 2 figurki kolekcjonerskie z firmy Collecta. Moje pozostałe 4 konie nie są modelami tylko moimi dawnymi zabawkami. Z tego co wiem, to kolekcja zaczyna się do 3 rzeczy, ja mam 2 a więc nie kwalifikuję się na kolekcjonera :).

4.Jak jest Twoja ulubiona firma produkująca figurki?
Zdecydowanie Collecta z kilku powodów: po pierwsze rzeźba. Konie tej firmy są bardzo pięknie wyrzeźbione i z roku na rok wydają mi się coraz dokładniejsze. Po drugie malowanie. Czasem słyszę lub czytam, że zdarzają się przy tych figurkach wady w malowaniu, ale ja zawsze wybieram figurkę osobiście spośród wielu dostępnych na półce, więc zawsze stwarzam sobie możliwość wyboru tej najpiękniejszej i eliminacji ewentualnych niedociągnięć w malowaniu. Po trzecie cena. Nie zamawiam internetowo, bo wiadomo, konia przed kupnem należy obejrzeć osobiście ;), W moim Rossmanie Collecta kosztuje max. 23zł, w Smyku Schleich tej samej wielkości kosztuje 32zł, jest różnica, a jak do ceny dodam rzeczy o których mówiłam wcześniej, to nie mam nawet cienia wątpliwości, jakiej firmy figurka znajdzie się u mnie jako 3 ;)

5. Od jakiego czasu zbierasz modele? 
Nie zbieram :), zwykle podchodzę do półki, pooglądam, pomacam, i odkładam, nie mam parcia na zbieranie. Jak dotąd były tylko 2 przypadki, że koń wyszedł razem ze mną ze sklepu. Reine kupiłam bodajże 2 miesiące temu, Preciosa chyba w tamtym miesiącu.

6. Gdybyś mogła- wolałabys malować, czy rzeźbic figurki? 
Wolała bym malować, bo rzeźbiarz ze mnie marny :). W przypadku modeli koni rzeźbiarstwo jest wyjątkowo trudne, jakiekolwiek nieprawidłowości w anatomii są zaraz wychwytywane przez wprawne oczy nabywców :). 

7.Która firma według Ciebie jest lepsza: CollectA czy Schleich?
Collecta, ale o tym rozpisałąm się w pytaniu 4 :).

8. Masz swoją ulubiona rase konia?
Koń Andaluzyjski, nieprzerwanie od ponad 20-stu lat :)

9. Wolisz skoki czy ujeżdżenie? Dlaczego?
Ujeżdżenie :). Od dziecka patrzyłam jak zaczarowana na konie występujące na czworobokach. Jest to dyscyplina piękna, pełna gracji, elegancji, wiesz, że jeździec przekazuje sygnały swojemu wierzchowcowi, a koń te sygnały rozpoznaje, odczytuje i odpowiada na nie, ale jako widz tego nie widzisz, niewidzialna nić porozumienia  - niemal jak czary :). A najpiękniejsze są przejazdy bez żadnego sprzętu jeździeckiego, to już magia do kwadratu ;).

10. Co lubisz oprócz jazdy konnej i kolekcjonerstwa?
Lubię wiele rzeczy i z każdej chwili wyciskam co najlepsze :). Lubię dużo spać, lubię jeździć na łyżwach, lubię czarne oliwki, lubię spędzać czas z najbliższymi... takie życiowe cudowne drobiazgi :).

11. Wolisz rysowanie czy fotografowanie?  
Wolę rysowanie :)

Ale fotografia też jest fajna, jako już pewnie jedna z niewielu wywołuję zdjęcia, które co jakiś czas się gromadzą w komputerze ;).

12 komentarzy:

  1. U mnie w sklepie Schleich dorosły jest za 25 zł :P CollectA z kolei za 32 :/ Piękny rysunek :) Zapraszam do mnie ;) Jest trochę zimowych fotek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!, jestem zaskoczona 0.0, nie wiedziałam, że są aż takie rozbieżności w cenach. Tu we Wrocławiu byłam w kilku Rossmannach i Smykach i w obrębie mojego miasta spotkałam się tylko z takimi cenami jakie podałam. Nie wiem od czego to zależy...

      Usuń
    2. U mnie schleich 24, collectA 23,99 xD zawsze jest też internet :P w Poznaniu ostatnio widziałam schleich po 35 zł :/

      Usuń
    3. no proszę, jeszcze inaczej :), cena prawie identyczna. Przez Internet bym nie zamówiła, bo wtedy nie mogę sobie wybrać, tylko biorę to co mi przyślą, a te figurki naprawdę się różnią między sobą, można kupić 3 te same modele a okaże się, że będą różne ( bo ten ma inny kształt odmiany a tamten większe oczy a jeszcze inny jest ciemniejszy niż reszta, itd, itp. ... )

      Usuń
  2. O co chodzi z tym konkursem? Mogę się zgłosić? :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma mojej stronie na Facebooku (La Rosita Stable - akcesoria na modele koni) jest konkurs, do wygrania derka, kantar i uwiąz na Colleta/Schleich. Jesli masz FB, to zgłaszaj się szybko, bo jutro losowanie :D.

      Usuń
  3. Ten rysunek jest CUDNY!!
    U nas n/n - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, szkoda, że nie mam zbyt wiele czasu na rysowanie, bo to doskonale mnie odpręża :) już zaglądam do was, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Dzięki, że odpowiedziałaś na pytania :) Pięknie rysujesz! U mnie ceny są identyczne... Schleich jako gorsze powinny być tańsze od Collecty, ale cóż...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie było odpowiedzieć, dziękuję za nominację :), poczułam się jak celebrytka na wywiadzie xD. Ja się ciesze, że u mnie Collecta jest tańsza, bo portfel mniej ucierpi, gdy jakiś konik wpadnie w oko ;).

      Usuń
  5. Śliczny rysunek *_* .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń