poniedziałek, 16 marca 2015

Nieblo - ogier Lusitano

Znalazłam odrobinkę czasu na zrobienie króciutkiej sesji mojego nowego podopiecznego :). 
Nieblo ( od hiszpańskiego słowa "niebla" - mgła) jest jasno siwym ogierem Lusitano. 
Ponieważ na rynku przez dłuższy czas nie był obecny Lusitano w oryginalnej wersji siwej (choć i tak dość ciemnej jak na moje preferencje) a dostępny był jedynie model w wersji Buckskin, to zniecierpliwiona wzięłam sprawy w swoje ręce :). Nieblo jest customem, moim własnym i drugim jaki wykonałam. Teraz pozostaje mi tylko zerkać znad monitora jak sobie hasa ;), (tylko zerkam sobie bo niestety praca się musi pisać... byle do czerwca...).






16 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszedł :) Bardzo ładny i dynamiczny mold świetnie wygląda w pięknej maści.
    Niestety, sprawy się skomplikowały i nie dam rady tymczasowo zamówić żadnego zestawu (zbieram na gekona). Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się coś niecoś oszczędzić ;)
    Powodzenia w pracy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), coś w stylu "ładnemu we wszystkim ładnie" :D, pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Piękniś :) Jak się nie ma, co się lubi, to trzeba przemalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny custom :) Dla mnie trochę za jasny :P
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) każdy ma swoje preferencje, ja akurat mam słabość do jasno-siwych :)

      Usuń
  4. No całkiem ciekawie Ci wyszedł. Powiem szczerze, że na pierwszy rzut oka wygląda jak malowany firmowo. ;-)
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ale on pięęęękny! *.*
    Gratki nowego modela
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny custom!:D Gratki nowego modelu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), bałam się trochę go "ruszać", ale teraz to najładniejszy okaz na półce ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Przepiękny custom :D
    Zdolniacha z Ciebie :P
    Czekam na więcej fotek Niablo ;)
    Zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zrobi się luźniej w moim grafiku obowiązków to chętnie zrobię mu jeszcze kilka zdjęć :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Custo rewelka. Model lepiej wygląda w tym malowaniu.
    greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń