czwartek, 2 kwietnia 2015

Dos caballos blancos :)

Dzisiaj kilka zdjęć moich kochanych siwków, 

Nieblo i Diablo pobrykały dziś dla was po wybiegu :)



Diablo trafił do mnie jako młody ciemno-siwy ogierek i z czasem pięknie mi wysiwiał ;)
Nieblo ma bardziej zadziorny charakterek i uporczywie zaczepiał swojego kolegę, Diablo natomiast to Anioł w czystej postaci, cierpliwie i spokojnie do wszystkiego podchodzący. Nieblo jeszcze nigdy nie wyprowadził go z równowagi, choć trzeba przyznać, że bardzo się stara ;).


Pochwale się wam, że na zajączka dostałam od mojego zajączka 2 nowe modele :)
Pokaże je wam jak już wysiwieją ;), na razie asymilują się ze stadem...

Jeśli ktoś ma ochotę, to do rozdania mam 2 katalogi w wielkanocnym konkursie, oprócz nich będzie jeszcze prezent niespodzianka na skalę LB :)


Pozdrawiam was ciepło i życze wszystkim wesołych Świąt Wielkanocnych! :)




11 komentarzy:

  1. Jak to mówią: "Siwków nigdy za wiele" :)
    Ja od zajączka żadnych modeli nie otrzymałam :/
    Czekam na nowy post ;)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kogo kręci ;), ktoś by powiedział: Rudych nigdy za wiele a kto inny, że kropek, lub gniadych ;). Zajączek ma jeszcze czas, mój przyszedł do mnie wcześniej :), pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczne siwki :) Maść pasuje jak ulał do tych moldów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też tak uważam i fajnie, że się podobają :)

      Usuń
  3. Widzę,że u Ciebie same siwki. W sumie jest to bardzo ładna maść. Czekam na pokazanie nowych modeli.
    greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, same siwki u Cb xD Ciekawe ile czasu zajmie wysiwienie tych Twoich nowych koników ;) Ja osobiście nigdy nie dostawałam prezentów na Wielkanoc i teraz też tak pewnie będzie ;D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie wysiwienie zajmuje koniom ok. 10 lat, ale gwarantuje, że moje to zrobią szybciej ;D

      Usuń
  5. Świetne siwki :D Fajnie się prezentują :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne. Jednak moim zdaniem za bardzo jednolite.
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    mefistostable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, taki urok maści jasno-siwej. Są przecież również na tym świecie konie białe jak mleko i nawet nie mają przyciemnień na pysku, nogach, czy grzywie i ogonie, to jest dopiero jednolitość :)

      Usuń
  7. Chłopaki dokazują na wybiegu aż miło :)

    OdpowiedzUsuń