piątek, 10 kwietnia 2015

Skąpane w złocie (ogłowie i siodło na LB)

Dzisiaj szybki post, bo pracy dużo a czas goni. Złoto-grafitowe siodełko jedzie w świat i na życzenie dorabiałam do niego ogłowie.


(Nieblo)

Ogłowie posiada złote ornamenty na nachrapniku oraz na naczółku, rozpinane na podgardlu i na nachrapniku, paski policzkowe regulowane obustronnie, wodze zapinane na sprzączkę.



(lampa błyskowa użyta z premedytacją, by uwydatnić blask złotych zdobień na ogłowiu)

(Diablo)


Zestaw zaprezentowali Nieblo (ogier lusitano, Collecta) oraz Diablo (ogier PRE, Collecta)

16 komentarzy:

  1. Jak zwykle zjawiskowe. :_)
    Ja nwm, ja nwm skąd ty tyle tej skóry masz x3 U mnie jej jak na lekarstwo. Odkryłaś kopalnię skóry? :'D
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D, tak, mam złoża na działce xD. Zaglądaj do krawcowych ,na pewno coś odsprzedadzą chętnie :). Pozdrawiam

      Usuń
    2. Kurcze, skórodajna działka xD
      Ale nie wpadłabym na takowy pomysł D: Bardzo sprytnie! Dzięki! ;)

      Usuń
  2. Piękne! :D Masz smykałkę do takich rzeczy :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko. Świetnie dobrałaś kolor skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), połączenie grafitu i złota wyszło bardzo dobrze na szczęście, złoty jest dość trudnym kolorem do skomponowania, łatwo z nim przesadzić :).

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Sama przyjemność :), gdyby mnie obowiązki nie ograniczały to bez przerwy bym robiła nowe rzędy ;)

      Usuń
  5. Dawno tu nie zaglądałam i widzę, że bardzo się rozwinęłaś :)
    Jest piękne!
    U mnie nowa notka - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo. Zestaw doszedł i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo, niech służy i dobrze wygląda ;), pozdrawiam :)

      Usuń