sobota, 18 lipca 2015

Nauszniki oraz inne dodatki kolorystyczne na skale LB

Wpadł mi w ręce fantastyczny cieniutki filc, który aż się prosił, żeby go kreatywnie wykorzystać :).
Nauszniki robiłam tylko raz na skalę Traditional i trochę za nimi zatęskniłam. Tym razem stworzyłam wyjątkowo maleńkie na skalę Little Bits, a razem z nimi profilowany czaprak oraz owijki. Kolor podstawowy to pastelowy żółty, uzupełniającym kolorem jest miętowy. Owijki zapinane na rzepy. Przy owijkach długo zastanawiałam się, czy umieścić na nich miętowy akcent, ostatecznie wyszło pół na pół :).





Zestaw do nabycia.

5 komentarzy:

  1. Przepiękne rzeczy :) Ciekawe, jak to się prezentuje razem z siodłem i ogłowiem ;D Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno pokażę ten zestaw pod siodłem - wkrótce :)

      Usuń
  2. Cudowny!!! Ma taki letni,cytrynowy odcień. Wprost na tę porę roku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Ja się męczę żeby zrobić nauszniki a tobie takie piękne wychodzą! :D Wakacyjne odcienie :) P I Ę K N E !

    OdpowiedzUsuń