piątek, 24 lipca 2015

Czarny zestaw wszechstronny na skalę LB

Z dumą mogę przedstawić wam zapowiedziany zestaw na skalę LB. Uprzedzę w tym miejscu komentarze tych, którzy zatęsknili za skalą Traditional, rząd w tej skali jest następny w kolejce ;)


Ale powróćmy do tematu posta. Czarne siodło o profilu wszechstronnym i kilka poważnych poprawek, dzięki którym siodło zyskało na zgrabności. Ulepszyłam wpasowanie w skalę, siodło sprawia teraz wrażenie mniej masywnego, lekkiego, lepiej dopasowanego do kształtu grzbietu konia.


Nie odjęłam przy tym nic z jakości, wszystkie elementy siodła pozostały niezmienione.


Ogłowie tym razem nachrapnikowe, z wszystkimi możliwymi regulacjami i rozpięciami :).



W następnym poście, na prośbę we wcześniejszych komentarzach, połączę ten rząd jeździecki wraz z nausznikami i owijkami z poprzedniego posta, żebyście mogli zobaczyć jak to się razem wszystko prezentuje :). 

Jak mijają wam wakacje? dobrze wypoczywacie? Ja jestem po jednym wyjeździe nad morze a w sierpniu szykuje mi się powtórka :). Mam nadzieję, ze nadrabiam ten czas, kiedy z powodu egzaminów musiałam was zaniedbać i czujecie się choć trochę wynagrodzeni  :). 


8 komentarzy:

  1. Piękny zestaw i piękne zdjęcia dziś :) Bardzo mi się podoba ta maść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :), w wakacje mam nareszcie więcej czasu, więc było porządnie - lustrzanką :), pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetny - aż trudno uwierzyć, że w skali, a nie na prawdziwym koniu!
    Czekam na następne ;)
    U mnie nowy post - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny zestaw! Pierwszy raz podoba mi tak bardzo maść konia Breyer. Pozdrawiam! U mnie Candy :) www.schleich-mai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie Breyer, to Collecta, custom mojego autorstwa :), fajnie,że sie podoba, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Nie znam się XD Tak czy siak jest ślicznie i gratki talentu :D

      Usuń
  4. Śliczny zestaw :) i konik też ;) masz wielki talent to robienia takich akcesorii :) zapraszam do mnie schleichdoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestaw! Piękny twój custom :)

    OdpowiedzUsuń