poniedziałek, 13 lipca 2015

Wygrana w Candy z bloga Galopem przez życie

Taka piękna nagroda, że trzeba się pochwalić :)Wstawiam obiecane zdjęcia kucyka szetlandzkiego od CollectA oraz nagrody niespodzianki, którą okazał się piękny czerwony kantar, wykonany bardzo starannie i realistycznie, zapinany na potylicy na sprzączkę. Mierzyłam na wszystkich moich koniach i na wszystkie pięknie pasuje (oprócz maletkiej szetlandki oczywiście :D ).

Kantarek prezentuje Reina, która była bardzo zadowolona, że nareszcie ma koleżankę ( dotąd była jedyną klaczą). Kucyczka dostała na imię Pequeña ( czyt. pekenia, z hiszp. maleńka) i dzielnie dotrzymuje kroku Reinie na wybiegu :)



Nagroda pochodzi z bloga Galopem przez życie, który zmienił nazwę na: Rein Hollow Stables
zapraszam do odwiedzenia i pozdrawiam wszystkich w ten burzowy wieczór ;)






8 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej w Candy :). Szetlandka jest na prawdę urocza,sama ja posiadam i ja bardzo lubię ;). Kantar również cudny :). Pozdrawiam u mnie n/n.
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej i wspaniałego prezentu. Klaczki słodko wyglądają razem, a czerwony kantar świetnie widać na Reina. Ciekawe imię wybrałaś dla kucki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), kucka jest taka maciupka, że nie mogłam jej nadać innego imienia jak tylko "maleńka" :)

      Usuń
  3. Gratki wygranej :)
    Kantar świetny.
    Kucyczka też będzie przemalowana???
    A czy kupisz Reinie źrebolka???
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kucka będzie siwieć a Reina ma urlop na czas ciąży ;)

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej :) Klaczka urocza :)

    Pozdrawiam.
    damaroy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Lubię imiona pochodzenia hiszpańskiego i wszystkie moje konie mają hiszpańskie imiona :)

      Usuń