wtorek, 17 listopada 2015

Ochraniacze Traditional

Witajcie :), dziś malutki post o ochraniaczach na przody i tyły w skali Traditional.

Ochraniacze wykonane są ze skórki, podszyte miękkim białym futerkiem. 


Przody zapinane na 2 paski, tyły na jeden :)


Ochraniacze tak szybko opuściły stajnię, że nie zdążyłam zrobić zdjęć na koniu całej "czwórce" jednak ochraniacze na przody możecie zobaczyć w ostatnim poście o czarnym siodle Traditional prezentowanym przez Merlina.



Dziś krótko, ale szykuje się wiele rzeczy w kolejce do opisania i obfotografowania, pozdrawiam ;)!


6 komentarzy:

  1. Genialne ochraniacze,są takie realistyczne *_*. Naprawde za fanstastyczne i na dodatek podszyte futerkiem <3. Ale sie musi ciezko zapinac te paski na nogach,a co dopiero w skali LB :O. Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są akurat na skalę Traditional, więc nie jest tak źle z zapinaniem, ja bez problemu zapinam bez żadnych wspomagaczy typu wykałaczka ;D, na LB z pewnością było by dużo ciężej :). Pozdrawiam również i już zaglądam do ciebie ;)

      Usuń
  2. Śliczne ochry i bardzo realistyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ochraniacze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie zrobione ochraniacze, tylko przypuszczam że zdjęcia nie ukazują całego ich potencjału ;3
    Sama kiedyś próbowałam robić takie na skalę Traditional, ale mimo iż wyszło wszystko... praaawie wszystko po mojej myśli, to niestety nie potrafiłam potem zapiąć sprzączek z bolcami... :")
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n ;3 blackfriesianstudio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje testowałam i nie było problemu z zapięciem, jednak ja nie używam sprzączek z bolcem, może w tym tkwił problem, ciężko powiedzieć :). Pozdrawiam również i zaglądam do ciebie ;)

      Usuń