środa, 14 lutego 2018

Czerwone ogłowie i inne dodatki


Witajcie,
dziś krótki post o nowym zestawie wszechstronnym :) 

W mojej stajni ostatnio jest spory deficyt ogłowi, więc postanowiłam nieco nadrobić zaległości.


A że ostatnio na blogu same customy, to postanowiłam się z wami podzielić tym co namodziłam ;) 

Ogłowie jest z grafitowej oraz czerwonej skóry.
Chciałam żeby ogłowie pasowało do czapraka i owijek, więc oprócz standardowych zdobień na naczółku dołożyłam pasek podgardlany w kolorku i ozdobiłam nachrapnik :).


Pracuję nad wykończeniami mojego najnowszego customa, post ten jest więc małym przerywnikiem przed ukończeniem mojej pracy :). 


Red korzysta z okazji i zabiera Sueńo na przejażdżkę ;)...

4 komentarze:

  1. Wow, śliczny rząd. Czytam twojego bloga od niedawna i jestem zachwycona twoimi perfekcyjnymi customami. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rząd moim skromnym zdaniem jest bardzo ładny, estetycznie wykonany :). Bardzo ładnie wygląda na Twoim modelu. Nawiązując do ostatniego zdjęcia - bardzo ładna, estetyczna i dopasowana diorama! Wygląda realistycznie i dodaje zdecydowanie uroku - zarówno fotce, jak i całej "otoczce".
    Zapraszam do mnie na Walentynkowy post ^^
    https://dreamsmeadowhorses.blogspot.com/2018/02/modelarskie-walentynki.html

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie robisz akcesoria. Masz wielki talent i chyba morze cierpliwości do tych wszystkich małych elementów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiej firmy jest ta opiekunka do koni?

    OdpowiedzUsuń