sobota, 25 maja 2019

Twinkle Bell - CollectA Clydesdale custom



Witajcie :)
Dziś custom źrebięcia Clydesdale firmy CollectA. 


Źrebak jest klaczką o imieniu Twinkle Bell, w maści flaxen chestnut sabino. 


Odniana sabino jest u niej bardzo rozległa, obejmująca niemal całe ciało.


Oczy Twinkle Bell są niebieskie, oczy kremowe a chrapy różowe. 



Maść z odmianą sabino stworzyłam po raz pierwszy i zapewne nie ostatni, bo podoba mi się efekt jaki uzyskałam. 


Choć muszę przyznać także, że jest bardzo pracochłonna, ponieważ tworzyłam ją techniką hair by hair, czyli włosek po włosku :).


Chętnie zatrzymała bym ją u siebie, jednak razem z mężem rozpoczęliśmy realizację naszego wielkiego marzenia jakim jest budowa własnego domu z dużym ogrodem i potrzebna nam jest teraz każda ilość gotówki :). 


Dlatego wiec Twinkle Bell jest na sprzedaż i jeśli ktoś z was ma ochotę ją nabyć, zapraszam na aukcję eBay:


1 komentarz:

  1. Piękna, widać, że się Pani przy niej dużo napracowała. Ja zapewne nie miałabym tyle cierpliwości, żeby zrobić customa tą metodą
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń