sobota, 11 stycznia 2014

dwukolorowe siodło wszechstronne na Breyer Classic

Ten zestaw robiłam dłużej, niż zaplanowałam, ale nareszcie mogę pokazać wam efekty :) Eowina prezentuje na sobie moje pierwsze zmagania z tak małym siodłem.
Opis:
Dwukolorowe siodełko o profilu wszechstronnym, szaro-czarne, zdobione diamencikami, wyposażone w poduszki kolanowe.Puśliska wraz ze strzemionami, duża regulacja długości. Siodło zapinane na popręg - obustronna regulacja. Do tego różowo-szary czaprak. Ogłowie z ozdobnym naczółkiem, zapinane z boku - wielkość regulowana.
Cena: 20zł




4 komentarze:

  1. Pierwszy raz jestem na twoim blogu i jestem pod wielkim wrażeniem!
    Robisz śliczne rzędy jeździeckie :D
    I dodaj koniecznie opcję obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ciesze się, że się podoba i jest ktoś, kto podziwia :) opcję dodałam :).

      Usuń
  2. Pięknie wygląda - szkoda, że fotki trochę niewyraźne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) starałam się jak mogłam z tymi zdjęciami, ale moja komórka nie radzi sobie niestety z dużymi zbliżeniami...

      Usuń