środa, 9 lipca 2014

Siodło skokowe, ogłowie z nachrapnikiem meksykańskim, napierśnik

Zestaw cały ze skóry naturalnej. Siodło ma profil skokowy, poduszki kolanowe i tylne zrobione z zamszu, siedzisko także. Są i panele i popręg regulowany i strzemiona z regulacją (można je podciągać). Ogłowie ma ozdobny naczółek, regulowane na podgardlu i ma nachrapnik krzyżowy (meksykański), regulowany w miejscu skrzyżowania i zapinany pod brodą. Do tego wszystkiego jeszcze napierśnik przekładany przez popręg i dopinany do metalowych kółek przy siodle, również z regulacją.




9 komentarzy:

  1. Wow!
    Była byś w stanie zrobić takie dla schleich ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię w tak małej skali, bo nie mam modelu :), moje modele mają skalę Breyer Classic i Traditional. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczne. Możesz mi powiedzieć, z czego robisz strzemiona? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde strzemię modeluje ręcznie z dobrej jakościowo modeliny a potem utwardzam :)

      Usuń
    2. Ok, dzięki za odpowiedź! :)

      Usuń
  3. zrobisz kiedyś tutoriale? cudo ^*^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie nie planuje bo mam kilka zamówień i napływy weny twórczej, ale nie wykluczone, że kiedyś się jakiś tutorial pojawi :). Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja pierdziele ale ładne *.*

    OdpowiedzUsuń