sobota, 5 lipca 2014

Pierwsze siodło west :)

Siodło westernowe na rozmiar Breyer Classic. Moje pierwsze podejście do tego typu siodła (wcześniej robiłam tylko angielskie) i przyznam, że jestem z efektu bardzo zadowolona :). Ogłowie ma naczółek w kształcie "V", regulowane na podgardlu. Pod siodło dałam czaprak? ( nie jestem pewna, czy w przypadku stylu west mówi się o czapraku; może powinnam powiedzieć kocyk :) ), który jest pasiasty (odcienie różu i fioletu). Samo siodło jest zrobione na sztywnej terlicy, ozdobione rzemykami. Strzemiona są regulowane, popręg także. Jak przystało na siodło tego typu ma też swoja wagę ;).
Komplet prezentuje Eowina.

4 komentarze:

  1. W westerowym jest pad ;). Świetne Ci wyszło, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, dzięki za info. jak to się człowiek całe życie uczy :)

      Usuń
  2. Już tak długo czekałam...
    SUPER siodełko a na większe konie pasuje????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten konkretny egzemplarz był robiony na Classic, na Traditional byłoby za małe to siodło :), jak dostane zamówienie to i na większego konia zrobie. W tej chwili kończe zamówienie na siodło skokowe a potem mam w planie derkę, więc na najbliższe dni większe siodło west się nie zapowiada ;)

      Usuń