środa, 22 lipca 2015

Ogier hanowerski od CollectA - custom

Mój nowy piękniś w stadzie :). Zaczynam mieć problem z obfotografowywaniem rzędów, bo przez pół godziny zastanawiam się którego z koni wyprowadzić na sesję ;D.

Ogierek jest maści siwej jabłkowitej, ogon oraz grzywa wysiwiałe całkowicie.



Otrzymał na imię Viento (z hiszp. Wiatr), ma łagodne i przyjazne usposobienie, oraz jest wspaniale fotogeniczny, myślę, że pięknie wypromuje wiele moich przyszłych rzędów :).






To moja pierwsza jabłkowita maść, ciężko szło z tymi jabłuszkami przyznam bez wykrętów :), Wyszło ładnie, poćwiczę, poeksperymentuje i na kolejnych koniach zrobię lepiej, bo wiem ,że mnie na to stać :). Rozważam też możliwość całkowitego wysiwienia Viento, jeśli pewnego dnia stwierdzę, że jednak to nie to co chciałam uzyskać; na chwilę dzisiejszą jestem w niego zapatrzona jak w obrazek :)...


8 komentarzy:

  1. Ciekawie pomalowany.
    Jak ty kochasz te siwki;)
    Siwa maść pasuje do tego pana,ma taką dumną postawę. :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem to taki ładny i harmonijny model, że jakiej maści by nie dostał to pięknie by wyglądał :D. Ale jak dla mnie to w siwym mu najpiękniej :), pozdrawiam

      Usuń
  2. Zacne imię,zacny custom... Skąd ty masz ten talent? <3. Coś lubisz siwusie <3. Fani siwusów,łączmy się!
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n:
    kamillakur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D, fajnie, że też lubisz siwki, nie będę teraz samotna ;), odwiedziłam, skomentowałam, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Śliczny! ;") Naprawdę ma ciekawe malowanie ;')

    Zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już zaglądam do ciebie :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Całkiem całkiem te jabłuszka Ci wyszły ;) Pozdrawiam wielbicieli siwków ;D !!

    OdpowiedzUsuń