piątek, 31 lipca 2015

Czarny zestaw wszechstronny wraz z nausznikami i owijkami

Jak już niektórzy z was wiedzą utknęłam na resztę wakacji z prawą ręką w gipsie, z podwójnym złamaniem z przemieszczeniami, ogólnie mówiąc nic ciekawego ... Ale nie o tym chciałam :), lewą ręką nic nowego nie stworze, ale mam zaległe zdjęcia, które obiecałam wam pokazać, a mianowicie najnowszy rząd jeździecki wraz z nausznikami i owijkami, które również wam pokazywałam.







A tak przy okazji to jestem głęboko wdzięczna twórcom klawiatury za umieszczenie pary klawiszy Shift oraz Alt po obu stronach klawiatury, dzięki temu poprawne pisanie jest możliwe również gdy się ma aktualnie sprawną tylko jedną rękę :). Wypoczywajcie i uważajcie na siebie :)

10 komentarzy:

  1. Fajny komplecik :)
    Pozdrawiam !
    modelekoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zestaw, fajnie leży na koniu :)
    Współczuję z tą ręką - i to w samym środku lata!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw :)
    Uważaj już lepiej na siebie. Jak na razie ani razu w wakacje nie spadlam z konia, ale wydaje mi się to nieuchronne...
    Szybkiego powrotu do zdrowia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się jeździ, to trzeba się z tym liczyć, że można spaść, jesteśmy w grupie podwyższonego ryzyka :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetny zestaw, koniem się nadal przestać zachwycać się mogę! Szkoda że to prawa ręka... Szybkiego powrotu do zdrowia! Pzdr, u mnie NN.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że tylko ręka, różnie to bywa przy upadkach z konia... zagoi się i będzie dobrze :). Cieszę się, że Sueńo ci się podoba, tym bardziej, że nie mam doświadczenia w malowaniu koni :)

      Usuń
  5. Świetny zestaw!
    Zdrowiej i wracaj do nas szybko!

    Pozdrawiam
    damaroy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się pozrastać tak szybko jak to możliwe xD

      Usuń
  6. Wspanialy zestaw, zwlaszcza moją uwagę przykuły nauszniki, zrobisz kiedyś post o tym jak je zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie robię tutriali, ale dziękuję za pochwałę :), nauszniki jak i cały zaprezentowany rząd jeździecki są do nabycia. Pozdrawiam :)

      Usuń