piątek, 10 lipca 2015

Zestaw wszechstronny na skalę LB

"Od dziś mogę pisać przed nazwiskiem "Pani Magister" Emotikon grin, jakąś godzinkę temu obroniłam tytuł magistra, a jest to szaleńczo dobra i miła wiadomość nie tylko dla mnie (tańczy taniec zwycięstwa) ale również dla was, bo jestem głodna nowych zestawów, postów i nowych przybyszy w stadzie."

Mógł wyczytać ten kto zajrzał dziś na moją FB stronę. Ja słów na wiatr nie rzucam i mimo zmęczenia (z przeżytego stresu aż głowa mnie boli od południa), to chęć tworzenia okazała się silniejsza :). Dokonałam dzisiaj wszelkich niezbędnych poprawek, podokańczałam co trzeba było dokończyć i z dumą mogę przedstawić wam robione w ślimaczym tempie (wszyscy wiemy z jakich ważnych powodów) siodło i ogłowie klasyczne, wszechstronne na skalę LB (Collecta/Schleich).


"Przecież to siodło już było" ... może pomyśleć niejedna osoba czytająca ten tekst. Ale nie :). Może niektórych zaskoczę, ale siodło nie jest takie samo jak poprzednie ;), kto przejdzie do dalszego przeglądania zdjęć, ten zobaczy porównanie obu siodeł.

Siodło jest wykonanie ze skóry naturalnej, profil wszechstronny, jednak bardziej nastawiony na skokowy niż na ujeżdżeniowy. Strzemiona z pełną regulacją, popręg z regulacją obustronną, wyściełany futerkiem. Siodło wykonane na terlicy oraz panelach.
Ogłowie również skórzane, proste, beznachrapnikowe. Regulowane obustronnie na paskach policzkowych, zapinane na podgardlu, wodze na sprzączkę. 



No a kto dotarł tutaj, widzi porównanie :). Różnią się nie tylko rozmieszczeniem koloru, ale również kształtem tybinek. Czapraki po bliższym przyjrzeniu się też są inne, Reina nosi zielony a Angelo czarny :)



Zestaw do nabycia. 

7 komentarzy:

  1. Cudny zestaw ! Gratuluję raz jeszcze tytułu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawiki :D
    Gratuluję tytuły ;3

    Jeśli chodzi o tę nagrodę - Hania się zgłosiła, ale doszłam do wniosku, że to nie Twoja wina, że byłaś na wakacjach :) Każdemu się to w końcu należy, wyślę Ci nagrodę, ale niestety musisz poczekać, aż ją zrobię, na swoje wakacje zabieram rzeczy do robienia, a mam nadzieję, że będę miała tam możliwość wysyłki ;)
    Prosiłabym Cię tylko, byś do niedzieli (najlepiej do 20) podała mi swój adres na maila/FB, bym na wakacjach mogła Ci wysłać nagrodę :) Oki ? :) Bo jeśli niestety nie dostanę adres, to możesz czekać wtedy od 2 tygodni do miesiąca ;)
    Pozdrawiam !
    ~ Zafira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Cudownie to słyszeć, dziękuję :). Jestem bardzo ciekawa, co to będzie :). Spróbuje się z tobą skontaktować :D, pozdrawiam

      Usuń
  3. Wielkie gratki tego tytułu. Pani magister :P
    Zestaw bardzo ładny, ale jednak na mój gust lepsze ogłowie by było z nachrapnikiem.
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny zestaw. Szczególnie spodobało mi się ogłowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, gratki ogromne sukcesu! :D
    I zestaw również ładny. :D
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń