poniedziałek, 2 listopada 2015

Czarny zestaw wszechstronny na skalę Traditional

Narobiłam wam chrapki na FB, to teraz pokażę nico więcej ;).
Dziś na Merlinie zestaw wszechstronny z czarnej skórki naturalnej. Co by więcej napisać ... powiem tak, prawa ręka się usprawniła i śmiało pokazuje na co ją stać :D. Choć czeka ją jeszcze rehabilitacja i jest na chwilę obecną pomocą dla lewej, to z dnia na dzień podnosi swój poziom sprawności i tylko patrzeć jak zacznie dominować nad lewą, jak kiedyś... ale co ja, nie o swoich rękach miałam pisać, tylko o siodle ;). Chciałam tylko dodać, że moja ręka usprawnia się także dzięki wam; przy każdym zamówieniu "zmuszacie" mnie do podjęcia wysiłku przygotowania kolejnego zestawu, a wiadomo, że jest to praca przede wszystkim rąk :).
Tak więc dziękuję wam za tę nieświadomą lub świadomą pomoc i wracam już do opisu siodła (serio) :D


Terlica, panele grzbietowe, poduszki kolanowe, wszystko jest na miejscu :). Jestem wyjątkowo zadowolona z przedniego łęku.


Siodło posiada kółka do napierśnika a popręg zapinany obustronnie na przystuły.


Do siodła dołączony jest zielony czaprak z białą lamówką i szlufkami, oraz idealnie pasujące nauszniki.


Są w tym zestawie także czarne ochraniacze na przody, wyściełane zielonym futerkiem,



Ogłowie beznachrapnikowe z ozdobnym białym naczółkiem. Ogłowie regulowane na paskach policzkowych oraz podgardlu. Wodze rozpinane.

Tu puśliska jeszcze bez strzemion, ale cierpliwości ;)...








A na zdjęciach poniżej już ze strzemionami :)...



W skład zestawu wchodzą jeszcze owijki na wszystkie nogi, oraz palcat (zielony rzecz jasna ;) ).
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Co tu mówić :)? Perfekcja w każdym calu,siodło jest takie realistyczne,ma wszystkie detale *.*. Twoje ekwipunki są po prostu genialne,masz niesamowity talent :). Życzę ręcę powortu do zdrowia :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwilkę się porozpływam i już biegnę zajrzeć do ciebie ;D

      Usuń
  2. Masz smykałkę do tych rzeczy.Zestaw Perfekto nic dodać nic ująć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne rzeczy, oby tak dalej :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń