poniedziałek, 30 maja 2016

Zdjęcia i wyróżnienia w Dorotheah Photo Show

Witajcie :)
Zapewne większość z was zauważyła już, że Dorotheah ogłosiła wyniki Photo Show, czekałam na nie z wypiekami na twarzy ^^.
Jak cudownie było zobaczyć, że przy tak silnej konkurencji (Dorotheah wspomina o kilkuset nadesłanych zdjęciach!), kilka moich koni zdołało zdobyć wyróżnienia, flo i tytuły :D.

Pokażę wam teraz wszystkie nadesłane przeze mnie zdjęcia. 
Przy zdjęciach wyróżnionych znajdziecie dodatkową informację o rodzaju wyróżnienia :).





Viento, Hanowerski ogier siwy jabłkowity, CM, Collecta Hanoverian Stallion 88432, rząd CM skokowy.



 VICECHAMPION: Ines, Czysta Krew Arabska, klacz, Mleczno siwa CM, Collecta Arabian Mare Grey 88476 Prezenterka arabska tradycyjna 



Scenki padokowe: Nieblo (CM) i Novia, Lusitano i Knabstrup,ogier, klacz, jasno siwy i kara leopard, CM i OF, CollectA Lusistano Stallion Bucksin 88501, CollectA Knabstrupper Mare Black leopard 88720






Camina, Missouri Fox Trotter, klacz,Light Palomino, CM, CollectA Missouri Fox Trotter Mare Chestnut 88663

 
VICECHAMPION: Angelo,Campolina, ogier, Cremello CM, mold CollectA Campolina Stallion Red Dun 88701






Dziś krótko, ale jakże radośnie :D! Pozdrawiam was w doskonałym humorze i nie mogę się doczekać kolejnej edycji Photo Show ^^...

7 komentarzy:

  1. Gratki tylu miejsc i wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przy tylu zdjęciach nie sądziłam, że dostanę chociażby wyróżnienie a tu tyle tego :)

      Usuń
  2. GRATULACJE!
    Wierzyłam w Ciebie bezgranicznie!
    Naprawdę Ci gratuluję!
    Najlepszy Fotograf are you!
    Pozdrawiam serdecznie najlepszą fotografkę na świecie!
    Wpadnij do mnie! (Emma, sławnej osobie popadać to.. Nie powiem co!)
    Emma Watson

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :D Cudne fotki :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników. Choć z drugiej strony widzę, że możesz mieć jeszcze lepsze wyniki jak popracujesz nad jakością fot. Najbardziej mi własnie szkoda chyba tego, że nie mogłam wyzej ocenić Twoich zdjęc, na tle innych fot. A widzę tu piękne mini rzedy i niesamowicie Ci gratuluje ę i dopinguję do dalszej pracy.
    Jak masz chęc to popracuj teraz nad lepszym światłem. To umożliwi Ci lepszą ekspozycje Twoich prac i przy cierpliwości da Ci ostrość pokazania innycm tego co masz. A masz już co pokazac!!! Popracuj tez nad bliższymi kadrami - bo przy tym swietle, nie najostrzejszym obrazie - po prostu za mało widać i trzeba się wiele domyślać. Dużo jest u Ciebie żółtego światła - to przekłamuje barwy. Jeśli posiłkujesz się sztucznym światłem - postaraj się o bielszy odcień światła. A najlepiej znajdz miejsce blisko okna, ustaw dioramę pod odpowiednim kątem ( aby nie robiła cienia w sposób jaki Ci sie nie podoba) i poczekaj na słoneczny dzionek. Zrób sobie kartonik oklejony folią aluminiową do ustawienia tak by doświetliła ocienionioną stronę dioramy.
    Mam nadzieję,że ucieszą Cię moje uwagi- chciałabym Ci po prostu jakoś pomóc wyeksponować to co robisz. Na pewno przełoży Ci się to na wizualny aspekt i bloga i pokazywania fot w innych miejscach, czy np. przy pokazywaniu rzędów na sprzedaź.
    Pozdrawiam !!!
    - lepsze światło, umożliwi Ci lepszą ekspozycje i przy cierpliwości da Ci ostrość pokazania innycm tego co masz. Jeszcze raz graty ! Piekne Customy - szczególnie podoba mi się ogier Campolina :)
    Pozdrawiam !
    www.dorotheahhh.blogspot.com
    www.dh-stable.blogspot.com
    www.modelkonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i za ocenę i za uwagi i za komentarz, wszystkie wezmę do serca i z pewnością będę nad tym pracować, chociażby dla własnej satysfakcji; pozdrawiam również! :).

      Usuń
  5. Gratuluję wyróżnień i nagród :D
    Zasłużyłaś na nie bez wątpliwości bo customy są cudne a rzędy bardzo dokładnie wykonane *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie 😉
    Roxy

    OdpowiedzUsuń