niedziela, 10 lipca 2016

Angelo - Cremello Campolina custom i czarny kantar skórzany

Dziś już dawno nie widziany Angelo w swoim czarnym skórzanym kantarze :)


Kantar ma metalowe srebrne zdobienia na paskach policzkowych, zapinany jest na sprzączkę, tradycyjnie, po lewej stronie konia.




Angelo to jeden z moich ulubieńców, nie mogłam mu odmówić własnego kantara, który pięknie podkreślił by jego Iberyjski łeb z garbonosym profilem.








Do kantara dorobiłam mu cieniowany czarno-biały uwiąz z karabińczykiem.


A na zdjęciu poniżej wszystkie moje najnowsze kantary. Poza tym dzisiejszym na Angelo, pozostałe zostały opisane we wcześniejszych postach :)...




2 komentarze:

  1. Twoje kantary to jak napar z ziół! Cieszy się nimi oko ♥
    Masz talent kobieto i radzę Ci o tym wspomnieć na 50 000 wyświetleń co za dzień będzie!
    Jeju, Angelo.... Jest to bardzo ładny model, nie brak mu delikatności ♥
    Jeśli to CollectA - Ci od CollectY PRZEPIĘKNIE robią modele! Schleich... Takie sobie, ale CollectA better! Robiłaś kiedyś kantary na model Traditional?
    A ten model ma taką delikatną grzywę....:)
    A kantary..... MASZ TALENT! (cz ja o tym już nie wspominałam? :))
    Na pewno modele się z nich cieszą, jak i my, Twoi wierni czytenicy ♥
    Pozderki znad morza i zapraszam na mojego bloga i na evyswiatblogspot.com!
    Czekam na posty!
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kantary, idealnie podkreślają urodę Angelo *.* Masz smykałkę do takich rzeczy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń