piątek, 4 sierpnia 2017

Przypływ nowej weny cz.1 - zestaw na Classic - mustang 1:12 Collecta




Witajcie, po tak długim nietworzeniu z powodu wielu spraw ślubnych, naszła mnie wena na coś nowego :)




Wpadł mi w ręce nowy, szary materiał, więc dodałam trochę różu i stworzyłam taki oto zestaw:


Czaprak obszyty jest różowa lamówką w 2 odcieniach, na owijkach także jest akcent różu.


Uwiąz z karabińczykiem ma wzór marmurkowy.



Kantar natomiast ma szeroką i miękką część nachrapnikową (zapobiega obtarciom :) ), dodatkowo podszyty na paskach policzkowych i potylicznym.


Jak wam się podoba? Mam nadzieję, że mój ogier mustang się nie obrazi za te róże, tak mu w nich ładnie :D...


2 komentarze:

  1. Ten kantarek coś nie w moim typie, nie widzi mi się, czapraczek ładny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zestaw, taki delikatny. Świetnie komponuje się z maścią ogiera.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń