wtorek, 18 grudnia 2018

Pegaz? Jednorożec? Nie, to Unipeg! Drastic custom fantasy



Witajcie :)
Dziś mam dla was sesję w pięknej zimowej scenerii (wiecie jak ciężko dorwac snieg we Wroclawiu?! :D) 


Gwiazdą posta będzie zaś model, który zrobiłam ok. rok temu, długo czekał na swoją kolej, ale w końcu i jego udało mi się obfotografowac i opisać.


Jest to model firmy CollectA ogier morgan w skali Little Bits


Przemalowany na maść siwą jabłkowitą z różową chrapką na pysku, bez odmian na nogach.


Zmieniłam i zagęściłam grzywę oraz ogon, dorobiłam róg jednorożca oraz skrzydła pegaza tworząc 
pegazorożca lub jak kto woli unipega.

Skrzydła robione były od podstaw, każde piórko osobno.


Zdjęć jest dużo, ale za nic nie mogłam się zdecydować, które wam pokazać a które pominąć :). 














Poniżej dwa zdjęcia z procesu tworzenia mojego stajennego pupilka: 

 Tu jeszcze jako jednorożec...

 A tu już jako unipeg, choć nadal brakuje mu kolorków :)


Miałam przyjemność wystawić go na II Sarmackim Live Show, gdzie wygrał dla mnie konkurencję Fantazy.


2 komentarze:

  1. O, pamiętam go z LS, od razu przykuł moją uwagę :D Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny z niego Unipeg, lub jak kto woli Alicorn :3

    OdpowiedzUsuń