środa, 23 stycznia 2019

Siodło wszechstronne na skalę LB


Witajcie ;)
W dzisiejszym poście zestaw na skalę Little Bits składający się z siodła o profilu wszechstronnym oraz ogłowia z nachrapnikiem angielskim.


Wykonany został z jasno brązowej skórki naturalnej. 
Zastosowałam tu kilka "nowych sposobów" do jakich dojrzałam, dlatego wyróżnia się wśród moich poprzednich siodeł klasycznych.


Wykonałam go zaraz po zestawie westernowym na tę samą skalę, jak już zapewne pisałam, nowa skórka dobrej jakości bardzo motywuje do tworzenia :). 


Ogłowie posiada wszelkie możliwe zapięcia i regulacje, nie było tu drogi na skróty ;), naczółek zdobiony na złoto, a nachrapnik wyposażony w mikro-pętelkę do skośnika.


Strzemiona wykonane zostały z masy chemoutwardzalnej, to także jeden z moich eksperymentów.


Zadbałam także o to, by każdy pasek i element skórzany miały "przeszycia", które pięknie dodają realizmu. 


Kremowa maść Fierry świetnie współgra z tym ciepłym odcieniem brązu, uważam, że na żywo wygląda jeszcze ładniej , niż na zdjęciach :). 













1 komentarz: