niedziela, 3 marca 2019

Zestaw skokowy na skalę Little Bits



Witajcie :)
W dzisiejszym poście, ukończony i wyczekany zestaw skokowy na skalę Little Bits.


Nad zestawem pracowałam bardzo długo, ponieważ ma wiele szczegółów i składa się z wielu dodatkowych elementów, których nie mogło zabraknąć :)


Zestaw wykonałam z brązowej skóry naturalnej, z którą pracowało mi się bardzo przyjemnie, była miękka i podatna, obróbka to była czysta przyjemność. Miła odmiana po siodle ujeżdżeniowym, którego czarna skóra nieźle dała mi w kość. 


Na całość składa się oczywiście siodło o profilu skokowym, popręg z fartuchem, podogonie, napierśnik oraz ogłowie z nachrapnikiem meksykańskim. 


Całość - od podogonia po nachrapniku kończąc - jest w pełni regulowana we wszelkich możliwych miejscach jakich oczekiwalibyście przy pełnowymiarowym sprzęcie. Samo podogonie ma 3 punktową regulację, a przy ogłowiu jest aż 12 miejsc, w których można paski skrócić bądź wydłużyć. 


Naczółek oraz napierśnik mają pasujące do siebie złote zdobienia, tworząc jeden spójny komplet. 


Nachrapnik meksykański był dla mnie największym wyzwaniem, ponieważ chciałam, by był w pełni regulowany, a więc, by paski krzyżujące się na grzbiecie nosa,  pod ochronnym skórzanym kółeczkiem, także były ruchome. Kosztowało to moje palce nie lada gimnastyki, ale mogę z dumą powiedzieć, żę udało się :). Gdyby ktos wpadł na szalony pomysł zdemontowania całego ogłowia na części, to skórzane kółko na grzbiecie nosa da się zdemontować, tak jak wszystkie pozostałe elementy.



Jestem bardzo zadowolona z prezencji mojego najnowszego zestawu i cieszę się, że udało mi się go zrobić dla siebie, mimo natłoku zamówień prywatnych. 










5 komentarzy:

  1. Podziwiam za cierpliwość!!!! Marzę o takim talencie, ale daleko mi do niego. Jednak trening czyni mistrza, więc ćwiczę, ale naprawdę chciałabym mieć taką cierpliwość do tych małych sprzączek O.O Z jakiego drucika są zrobione? (jakaś konretna firma czy cuś ^^)

    OdpowiedzUsuń
  2. A i jeszcze jedno. Skąd bierzesz skórę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie, gdzie kupowałaś ową skórę ?

    OdpowiedzUsuń