czwartek, 28 marca 2019

NaMoPaiMo - nagroda :D


Biorąc udział w tegorocznym NaMoPaiMo moim głównym celem było zmotywowanie siebie do stworzenia customa ogiera andaluzyjskiego BOTW. 
Mimo iż malowanie spełniło moje wszelkie oczekiwania, to patrząc na przecudowne prace innych artystów nie spodziewałam się niczego otrzymać.


Jakież było moje zdziwienie, gdy dzisiaj otrzymałam paczkę z cudownymi modelami i przekąską, którą właśnie podjadam, gdy pisze ten post :D. 


To fantastyczna niespodzianka, każdy model z osobna jest świetny! Dziękuję organizatorce NaMoPaiMo Jennifer Bray Buxton oraz sponsorce tych cudowności Oli Nodze, dzięki tobie przez najbliższy czas będę mocno zajęta :*



2 komentarze:

  1. Super nagrody, a custom naprawdę świetny, chciałabym mieć taki talent

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i podziwiam - ja nawet nie zaczęłam, bo i tak bym nie skończyła xD

    OdpowiedzUsuń