piątek, 12 lipca 2019

Dominante XXIX - Breyer 2019



Witajcie :)

W dzisiejszym poście mój najnowszy andaluz ( tak, naliczyłam w swojej kolekcji już 10 przedstawicieli tej rasy :D) o firmowym imieniu Dominante XXIX. 


Dominante jest nowością firmy Breyer na rok 2019 i przedstawia gniadego ogiera PRE.
Na stronie poświęconej temu ogierowi możemy przeczytać, że: 

Piękny i utalentowany DOMINANTE XXIX jest pierwszym "kwalifikowanym" ogierem w Stanach Zjednoczonych, jednym z kilku wybranych ogierów hiszpańskich, który został zatwierdzony przez Trybunał w Hiszpanii w celu uzyskania dodatkowego statusu przyznanego wyjątkowym osobnikom rasy. Został zatwierdzony w Sabadell w 2004 roku. Ten ciemnogniady ogier wykazuje niezwykłą budowę i wielkie piękno fizyczne oraz wykazuje duży potencjał ujeżdżenia. Został wyhodowany przez Yeguada Villa Mazzara koło Barcelony, reprezentujący linię Escalera po obu stronach jego rodowodu.
(tłumaczenie z angielskiego)


Tak jak i jego pierwowzór, Dominante Breyera jest ciemnogniady, bez odmian na nogach. Na pysku posiada nieregularną odmianę, choć nie jest ona idealnie odwzorowana. Miłym dodatkiem są różowe chrapki. 


Dominante zrobiony jest na moldzie "Spanish Stallion" dłuta Mindy Berg i po raz pierwszy wypuszczony został jaki siwy ogier Duende dla członków klubu Premier Club w 2017 roku.


To wtedy zapragnęłam mieć jeden egzemplarz u siebie i gdy ukazały się zdjęcia tegorocznych nowości, od razu wiedziałam, że do mnie trafi :). 



Model ten jest majestatyczny, spokojny, ale jednocześnie na czymś skupiony. Gdy patrzymy na niego od przodu wygląda na zaciekawionego nami :). 


W przyszłości planuję go przemalować, bo w odpowiednim malowaniu zyskuje jeszcze więcej.


Będziecie się mogli o tym przekonać w kolejnym poście, gdzie pokażę innego Dominante będącego u mnie w commision...


P.S. 
Czy ktoś z was wybiera się na I Śląski Live Show w Gliwicach (17.08.19r.)? 
Można na niego przyjechać nawet jak się nie wystawia modeli, jako widz :).

I jeszcze dodam, że w tym roku przekazałam na loterię ŚLS pad westernowy oraz czaprak barokowy z mosquero.






1 komentarz:

  1. Cudny koniś i bardzo ładne akcesoria! Osobiście wolę konie w ruchu, ale ten model jest chyba wyjątkiem 😉
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń